Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Help, de mannen zijn werkeloos....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Help, de mannen zijn werkeloos....

    Omdat er 3 popjes aan het broeden zijn hebben de mannen Mozambiquesijzen niks anders te doen dan zingen. Heb even een kort fragmentje gemaakt terwijl ze met 3 tegelijk door een kerstliedje op de radio zingen. Soms lijkt het wel alsof ik hier in een tropisch land woon zo veel gezang hoor ik de hele dag

    All my green singer hens are on eggs so the males have some time off. They all sing together and I somethimes feel like living in Africa in stead of the Neth...


    De vogel in de woonkamer zingt heel anders. Hij is te horen in het fragmentje van tamme mozambiquesijs. Leuk om dat verschil te horen. De mannen die hier zingen zijn vader en zoon en een volledig onverwante man. Heel soms hoor ik een eigen kweekje van april ook nog wat meekwelen om te oefenen.

  • #2
    mooi om te horen zit zelf soms wel eens 2 uur te kijken en luisteren naar mijn vogels is voor mij toch het mooiste om naar vogels te kijken en luisteren

    Opmerking


    • #3
      Het geluid is leuk, mAAr wat heb je nou gefilmd? Een kerstoverhemd misschien?
      Groet Ton,
      www.allevogels.nl

      Opmerking


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Ton Koek
        Het geluid is leuk, mAAr wat heb je nou gefilmd? Een kerstoverhemd misschien?

        De zijkant van de broedkooien Ze stoppen als ik voor de kooi ga staan want ze moeten me niet zo met mijn geklooi met bakjes en nestjes

        Opmerking


        • #5
          Aha, ik vond het al een geweldige film...
          Groet Ton,
          www.allevogels.nl

          Opmerking


          • #6
            een plaatje van een mozambiquesijs inmonteren
            Groet'n uut Drenthe

            Opmerking

            Working...
            X