Mededeling

Collapse
No announcement yet.

in maart nog 1 maal vogelmarkt in meppel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • in maart nog 1 maal vogelmarkt in meppel

    we hebben van de gemeente bericht gehad dat we in maart 2010 onze vogelmarkt nog een keer kunnen houden. meer info staat op onze website tegen die tijd.
    Districtstentoonstelling 2023 Uitslagen Informatie & tickets vogelbeurs 14 september 2024 Informatie & tickets Laatste nieuws Bekijk al het nieuws   Vogelweelde Meppel en omstreken Vogelweelde Meppel eo is als vogelvereniging opgericht in 1958. Vogelweelde is aangesloten bij de

    info via markt@vogelweeldemeppel.com

    namens vogelweelde de secretaris a schadenberg

  • #2
    hoera!

    hallo arjan,

    fijn om te horen, ik schrijf het direct op!
    (en ja ik ben weer van de partij)

    Kris
    Groet'n uut Drenthe

    Opmerking


    • #3
      wie gaat dr allemaal heen?

      ps; voor de liefhebbers: koffie. klein ventje, blauwe bodywarmer, groene pet. kan niet missen


      gr
      Groet'n uut Drenthe

      Opmerking


      • #4
        Ik ben er weer geweest. Was allemaal weer dikvoormekaar......
        Inclusief busje, vette hap en helaas toch nog lieden die het rookverbod aan hun laars lappen.......
        En natuurlijk veel mooie vogels gezien! Nog wat gekocht? Wel, het was niet de bedoeling.... Ik had dan ook geen vervoersbakje meegenomen.
        Maar ja, toen zat daar een bijzonde mooie kleine gras parkiet en vervoersbakjes zijn vandaag de dag ook niet duur, dus.... En een man grasparkiet is ook maar alleen, dus...

        Helaas geen klein ventje gezien met groene pet; zeker overheen gezien

        Hans.
        Tomorrow is the first day of the rest of your life...

        Opmerking


        • #5
          zou goed kunnen hans

          ik heb ook weer vele mooie vogels gezien, maar er zijn idd altijd lieden die zich niet aan de regels houden.

          maargoed, ik vond de markt erg geslaagd. niks gekocht (behalve nestkasten enz)


          gr
          Groet'n uut Drenthe

          Opmerking

          Working...
          X