Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vogel die naar lucht hapt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • vogel die naar lucht hapt

    hallo,

    ik heb 1 vogel die elke keer naar lucht blijft happen met haar snaveltje open en af en toe een niesend geluid maakt. weet iemand misschien wat dit is en wat ik er tegen kan doen?

  • #2
    Dierenarts. Misschien heeft hij pokken, misschien mijten, misschien longontsteking en misschien heel iets anders. Allemaal misschientjes dus laat er gewoon iemand even naar kijken.

    Ik vind het sowieso nogal summier "ik heb een vogel die naar lucht hapt" Wat voor vogel hebben we het over? Bij een kanarie denk ik eerder aan luchtpijpmijt dan bij een zebravink. Bij een vogel buiten eerder aan een luchtweginfectie. Of misschien rook als hij in de woonkamer staat en er wordt gerookt?

    Ik heb al eens eerder geopperd om in "overige ziekten" een invullijst aan te bieden die mensen eerst invullen voor ze een vraag stellen. Is dat niks forumbeheer? Dus even iets meer info want dat scheelt een heleboel gevraag om info denk ik. Maargoed, misschien zeur ik wel teveel

    Ik zou zeggen om wat te noemen

    Soort vogel:
    Voliere/Kooi:
    Binnen/Buiten:
    Geslacht (ivm legnood ed):
    Ontlasting kleur en beschrijving
    Kenmerken van ziek zijn:
    Medicijnen al gebruikt:
    Ontwormd? Wanneer?:


    Als mensen zo een checklist invullen zijn er vast ook mensen die ze dan een goed en gebaseerd advies kunnen geven.

    Opmerking

    Working...
    X