Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Meeuwtje zonder staart...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Meeuwtje zonder staart...


  • #2
    hoi

    japanse meeuwen laten vaak de staat in een keer los bij het verkeert pakken dat gebeurt bij ieder een wel eens groeit wel weer aan maar duurt wel even de volgende keer de vogel van voorzijde benaderen dan heb je geen probleem er mee

    Opmerking


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door BHulsebos
      japanse meeuwen laten vaak de staat in een keer los bij het verkeert pakken dat gebeurt bij ieder een wel eens groeit wel weer aan maar duurt wel even de volgende keer de vogel van voorzijde benaderen dan heb je geen probleem er mee
      Ok, maar de staart groeit ook niet mooi zo als de andere vogels, hij groeit van links naar rechts en is niet zo mooi als de mannetjes zijne..
      Wat kan dit zijn ?


      groetjes

      Opmerking


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door bert3660
        Ok, maar de staart groeit ook niet mooi zo als de andere vogels, hij groeit van links naar rechts en is niet zo mooi als de mannetjes zijne..
        Wat kan dit zijn ?


        groetjes

        kun je ook een foto van de meeuw sturen.
        ik kweek al jaren meeuwen ik heb er nooit problemen mee. kan natuurlijk ook in de vogel zelf zitten dat de pop door gekweekt is. Dat er een fout in de genen zit dat zou ook kunnen .
        Groet BH

        Opmerking


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door BHulsebos
          kun je ook een foto van de meeuw sturen.
          ik kweek al jaren meeuwen ik heb er nooit problemen mee. kan natuurlijk ook in de vogel zelf zitten dat de pop door gekweekt is. Dat er een fout in de genen zit dat zou ook kunnen .
          Groet BH
          Veel zal je niet zie buiten een meeuwtje zonder staart .
          Heb je daar iets aan of niet ?

          Heb met haar dit jaar gekweekt en haar jong heeft hier geen last van.

          groetjes

          Opmerking


          • #6
            het kan zijn dat de veer folikels kapot zijn
            dan geraken nieuwe veren er niet goed uit en staan ze naar alle kanten
            dit is niet erfelijk
            maar komt bij die vogel nooit meer goed

            Opmerking

            Working...
            X