Mededeling

Collapse
No announcement yet.

jappen in de winter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • jappen in de winter

    wie o wie kan mij even helpen ik wil een koppel jappen kopen heb nog een beplante vlucht leeg gebruik ik niet op dit moment kweek namelijk kanarie's en valken voor de tt nu lijkt mij het wel wat om daar een koppel jappen in te hebben maar er zit geen nacht hok aan hij is van 3 kanten gesloten en ook voor de helft overdekt staat wel beschut dus niet in de volle wind kunnen ze daar in over winteren breed 2 meter lang 5 meter hoog 2 meter dat is dus mijn vraag heb geen mogelijk heid om ze binnen te zetten dat zit vol op dit moment

  • #2
    Jappen doen het prima buiten. Ik heb ook geen nachthok. Wel een beschut deel maar dat heb jij ook zeg je.

    Opmerking


    • #3
      dus moet geen probleem zijn in de winter denk dat ik dan maar de gok moet nemen voor de prijs kan ik ze niet laten lopen zijn ek vogels onverwant en van 2008 kan ze van een lid van de vereniging kopen die zit met de resessie moet er 200,00 voor de koppel geven is geen geld dacht ik

      Opmerking


      • #4
        Dat is geen enkel probleem.
        Geef ze af en toe wel wat fruit voor de nodige vit. met de kou en af en toe eens een wasmotje als het echt koud gaat worden.
        De prijs vind ik netjes zouden meer mensen moeten doen
        mvg Gerard 6

        Opmerking


        • #5
          lekker vroeg

          jij was er lekker vroeg bij Gerard, deze morgen
          groeten Ton
          mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

          Opmerking


          • #6
            heb de jappen opgehaald

            ik heb ze net opgehaald prachtige vogels vliegen al in het hok ze zijn aleen nog wat schuw maar dat komt wel dacht ik nu maar hopen op jongen volgend jaar

            Opmerking


            • #7
              Als je ze rustig benadert wennen ze zeer snel. Paai ze maar met een witte meelworm elke dag. Binnen een week zitten ze aan de draad op je te wachten. Hier eten ze inmiddels uit de hand en waren ze de eerste dagen ook wel erg schuw.

              Opmerking


              • #8
                dat komt wel goed denk ik ze komen uit een vlucht van 10 x 35 meter dus ze zullen wel snel wennen ik ben elke dag met mijn vogels bezig en met de andere dieren is hier een dag taak van 8 uur per dag om alles goed te verzorgen

                Opmerking

                Working...
                X