Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mijn nieuwe kanaries

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • mijn nieuwe kanaries

    kan iemand mij vertellen wat voor kleuren deze kanaries zijn en wat vinden jullie er van??
    Bijgevoegde Bestanden

  • #2
    zien er mooi uit als je van bont kanaries houd je kan ze niet voor de TT gebruiken maar voor zo in de vlucht zijn ze mooi

    Opmerking


    • #3
      Bonte kanaries mag je ook inzenden tegenwoordig....

      Ze zien er gezond uit, het gele popje heeft een prachtig rond kopje en de man rechts een prima houding.
      Groet Ton,
      www.allevogels.nl

      Opmerking


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Ton Koek
        Bonte kanaries mag je ook inzenden tegenwoordig....

        Ze zien er gezond uit, het gele popje heeft een prachtig rond kopje en de man rechts een prima houding.
        ton kan jij mij vertellen hoe jij weet dat de gele een pop is en de rechte een man is

        Opmerking


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door outlet_70
          ton kan jij mij vertellen hoe jij weet dat de gele een pop is en de rechte een man is
          ja dat zou ik ook graag willen weten

          Opmerking


          • #6
            Het is geen "weten" maar een vermoeden. Popjes hebben heel vaak een wat ronder kopje, dat eerst. Popjes zitten wat horizontaler, mannentjes wat meer rechtop.
            Daarnaast kijk ik naar de stand van de ogen in het kopje. Bij mannen staan de ogen hoog, bij poppen wat lager.
            Trek in gedachten een lijn door van waar de snavelhelften elkaar raken (de middenlijn). Staan de ogen echt boven die lijn, dan is het bijna altijd een man, doorsnijdt de lijn het oog, dan is het bijna altijd een pop.
            Groet Ton,
            www.allevogels.nl

            Opmerking

            Working...
            X