Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rosella's - Pennanten ?????

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Rosella's - Pennanten ?????

    Hi
    Kan iemand mij vertellen wat ik heb de ene zegt dit en de andere dat dus wat heb ik en wat is de kleur ik hoor graag van jullie
    Bijgevoegde Bestanden

  • #2
    de voorste adelaide en de ander ino,opaline (rubino)
    nieuwe website

    Opmerking


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door dave1
      de voorste adelaide en de ander ino,opaline (rubino)
      maar het gaat om de voorste zijn het rosellas of pennanten??

      Opmerking


      • #4
        zijn adelaide zijn ook rossela's net als de penanten dat zijn ook rossela's er zijn wat ik weet 8 of 9 soorten zijn noemen ze ook wel plat staarten

        Opmerking


        • #5
          Het zijn strogele rosella's.
          mvrgr

          Piet

          Opmerking


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door dave1
            de voorste adelaide en de ander ino,opaline (rubino)
            Hi adelaide zijn het niet heb het opgezocht en die zijn dat zeker niet

            Opmerking


            • #7
              Google eens op strogele rosella, want dat zijn het. ik weet ook nog een heleboel soorten die het niet zijn.
              mvrgr

              Piet

              Opmerking


              • #8
                Heb je ze uit de grabbelton gekocht? Gewoon lekker grabbelen en zie thuis maar wat je hebt gekocht?
                Het zijn rubino prachtrosella's en 2 strogele. Omdat je steeds maar 1 kopje ziet kan ik niet zien welk geslacht de vogels zijn. Meestal kan je goed verschil zien in kopvorm en snavelgrootte. Is dat vrijwel gelijk dan heb je minder kans op een koppel dan wanneer je echt goed verschil ziet in grootte en vorm.

                Opmerking


                • #9
                  ik weet ook nog een heleboel soorten die het niet zijn.
                  Noem ze eens Piet....
                  Groet Ton,
                  www.allevogels.nl

                  Opmerking


                  • #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Piet
                    Het zijn strogele rosella's.
                    is dit omdat er geen rood in zit piet?

                    ik heb namelijk dezelfde maar dan met rood op de buik. vandaar dat ik op adelaide kwam.

                    foto's zijn niet zo duidelijk. ik heb deze gekocht als adelaide. toen ik ze kocht heb ik ze gekocht omdat ik ze mooi vond. het was een koppel maar de man is overleden.
                    misschien kom ik er wel achter dat dit ook geen adelaide is. heb later niet echt meer gezocht wat het was.ben er maar vanuit gegaan dat het een adelaide was. al moet ik zeggen als ik verder zoek nu na dit antwoord dat een adelaide meer rood heeft nog.




                    nieuwe website

                    Opmerking


                    • #11
                      Zeker geen Adelaid, maar een strogele

                      Opmerking


                      • #12
                        Ik
                        Heb ze gekocht als rubino rosellas en strogele koppel van 2 jaar en een bewezen koppel ik heb hier de klien er ook van maar ik heb stro gele opgezocht en ze leken er totaal niet op vandaar de vraag

                        Opmerking

                        Working...
                        X