Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bol zitten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • bol zitten

    even een vraag heb wat kanarie's apart gezet in de TT kooi want ze moeten volgende week er na toe en nu gaan er wat bol zitten heb ze niet gewassen en krijgen de normale voeding zo als altijd ook qwa licht is er niets veranderd wie heeft hier een idee over

  • #2
    niemand

    Opmerking


    • #3
      waarmee heb je de tt-kooien schoon gemaakt ?
      www.fretteren.eu

      Opmerking


      • #4
        net zo als altijd met halamiet nog nooit geen probleem gehad

        Opmerking


        • #5
          nog niemand die een idee heeft

          Opmerking


          • #6
            eten en drinken ze goed ?

            Opmerking


            • #7
              ja dat is alemaal prima ik sta echt voor een ratsel ook qwa de temp is niets veranderd licht ook niet er zitten nu van de 34 die voor de tt in de tt kooien zitten al 10 bol (dik)

              Opmerking


              • #8
                er akn van alles aan de hand zijn...
                meestal als een kanarie bol zit is hij ziek
                maar wie kan er nou op een forum zeggen wat jouw kanarie heeft ? enkelen
                meestal kan je gewoon het beste naar de dieren arts gaan hoor die heeft er voor geleerd !
                ik niet

                trouwens geduld is een schone zaak
                m.v.g jan

                onder typ fouten voor behouden !

                Opmerking


                • #9
                  ik weet het ook niet heb een zeer goede dieren arts ook qwa vogels heb wat mee gekregen moet binnen 3 dagen helpen nu nog 2 dagen te gaan knappen ze niet op qwa bol zitten gaan ze met hun allen in een aparte ruimte en gaat er van de 34 kanarie's niet 1 naar de tt neem geen risiko zowel voor mijn vogels als die van een andere

                  Opmerking


                  • #10
                    m.v.g jan

                    onder typ fouten voor behouden !

                    Opmerking


                    • #11
                      helemaal niets gewoon wachten en net wat ik zeg niet over alle 34 apart in een ruimte en niet naar de tt kijken wat er gaat geburen meer kan je niet doen de vogels kunnen niet zeggen waar ze last van hebben heb nog wel andere vogels voor de tt maar geen kanarie's meer mijn andere vogels zitten ook al in de tt kooien maar geen probleem dat zijn er 52 stuks

                      Opmerking


                      • #12
                        hoe zijn de kanaries nu??????

                        Opmerking


                        • #13
                          oorzaak is gevonden

                          de oorzaak is gevonden het was een ramp maar we zijn er uit namelijk MIJN ZOON MOEST ZIJN BROMMER BLOK SCHOONMAKEN EN JE RAAD HET AL hij heeft het mooi bij de kanarie's gedaan omdat het daar mooi droog en schoon was daar waar ik mijn kanarie's had staan in de tt kooien het is goed gekomen maar was wel heel maar ben blij dat het niet erger is geworden is geen ziekte

                          Opmerking


                          • #14
                            Hoe is het afgelopen Andre? Is het in orde gekomen met je vogels?

                            Groet,

                            Marc

                            Opmerking

                            Working...
                            X