Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Help

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Help

    Ja ik weet het nieuwe en nu al hulp nodig
    Ik heb dus ,2weken geleden nieuwe vogels aangekocht en 1 voor 1 vallen ze dood ik ben al een3 roodruggen kwijd,2 rosselas 1x wild 1x rood en een grassparkiet allemaal dood,
    en ik heb nog zieken staan ik heb in huis genomen een valkparkiet die dood ziek is zo dun hij eet en drink maar heeft last van diaree ik maak hem elke dag schoon , ik ben nieuwe in de hobby en hou elke dag me hart vast voor een doden ,de vogels heb ik sins gisteren druiven suiker bij hun water gedaan en in hun eten biscuit ,Ik heb een special mengaling van mijn leveraar voor al mijn voer het water van het kraan in huis ik maak ze elke dag schoon en ik ververs het water en het eten 2x perdag sins ze ziek zijn wat kan ik doen en wat doe ik verkeert ?

  • #2
    in wat voor hokken zitten je vogels?
    zitten ze buiten?
    Zitten ze op de tocht?
    wat voor voer geef je ze?

    Opmerking


    • #3
      Een dierenarts met verstand van vogels (vooraf even vragen) kan je misschien helpen.
      Hier kunnen we alleen maar gokken.

      Sterkte.
      Groet Ton,
      www.allevogels.nl

      Opmerking


      • #4
        direkt na een vee arts die verstand van vogels heeft en heb je de vogels bij 1 adres gekocht

        Opmerking


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door wouter1994
          in wat voor hokken zitten je vogels?
          zitten ze buiten?
          Zitten ze op de tocht?
          wat voor voer geef je ze?
          Hi
          Ze zitten in helegrote hokken zo een 3en een half meter hoog bij 3 meter lang bij 3 breed en soort bij soort nee geen tocht ze zitten buiten maar boven een gebouw buiten alles dicht zomers kunnen de ramen open en dan hebben ze frisse lucht , het voer weet ik niet zo een mengeling gemaakt special voor de vogels van mijn dierenzaak daar haal ik al mijn voer ,

          Opmerking


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door andre 44
            direkt na een vee arts die verstand van vogels heeft en heb je de vogels bij 1 adres gekocht
            Hi ja ze komen bij 1 adres vandaan en een dierenarts met verstand van vogels is er niet allemaal vee paard en honden enz maar vogels nee,
            Ik geefnu druiven suiker als een boost klop het dat dit werkt ???

            Opmerking


            • #7
              Zieke vogels

              Dan zou ik maar terug gaan naar deze man, want dan denk ik dat hij je zieke vogels heeft verkocht. Ook omdat je zij dat ze allemaal dood gaan,en ze komen allemaal van deze "kweker" dus moet hij een ziekte gehad hebben zonder dat hij dat tegen je gezegt heeft.
              Gewoon terug gaan.
              Gerrit

              Opmerking


              • #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Gerrit Bredenhoff
                Dan zou ik maar terug gaan naar deze man, want dan denk ik dat hij je zieke vogels heeft verkocht. Ook omdat je zij dat ze allemaal dood gaan,en ze komen allemaal van deze "kweker" dus moet hij een ziekte gehad hebben zonder dat hij dat tegen je gezegt heeft.
                Gewoon terug gaan.
                Gerrit
                Hi
                we hebben zaterdag een afspraak en dan zullen we zien dus jullie zullen het horen

                Opmerking


                • #9
                  Succes.

                  Dit is nooit leuk, maar hopelijk valt er nog wat te regelen.
                  Hoe is het met de andere vogesl nu?
                  Groet Ton,
                  www.allevogels.nl

                  Opmerking


                  • #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Ton Koek
                    Succes.

                    Dit is nooit leuk, maar hopelijk valt er nog wat te regelen.
                    Hoe is het met de andere vogesl nu?
                    sins doden vallen maak ik het elke dag schoon en ik geef 2x verse eten ,van mijn idee sins ik dat doe en de druivensuiker gebruik gaat het goed met de andere, behalve de valkparkiet in huis hij eet en drink ik maak zn onderkant elke dag schoon van de diaree en niets is die veranderd tewijl ik 2 dagen een roodrug dame in huis heb en die maakt het nou goed bijt goed hard terug dus gaat goed met haar maar ik snap er niets van

                    Opmerking


                    • #11
                      Het kan zijn dat de vogels die je gehaald heb al ziek waren, elke verplaatsing geeft stress en dat kan net even teveel geweest zijn.

                      De vogel binnen, geef deze twee weken lang alleen zaad, geen groenvoer, geen snoepzaad/staaf en dagelijks (liever 2 keer per dag) vers lauw drinkwater. Op de bodem een stuk keukenpapier dat je zovaak mogelkijk verwisselt. Hoe minder ontlasting in de kooi, hoe beter.
                      Verder grit en maagkiezel en hou het beestje lekker warm.

                      Succes.
                      Groet Ton,
                      www.allevogels.nl

                      Opmerking


                      • #12

                        Opmerking


                        • #13
                          Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten.
                          Zieke vogels absoluut geen grit/scherpe maagkiezel.
                          Vr.groeten van
                          Antoni





                          homepage:
                          http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

                          Opmerking


                          • #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Ton Koek
                            Het kan zijn dat de vogels die je gehaald heb al ziek waren, elke verplaatsing geeft stress en dat kan net even teveel geweest zijn.

                            De vogel binnen, geef deze twee weken lang alleen zaad, geen groenvoer, geen snoepzaad/staaf en dagelijks (liever 2 keer per dag) vers lauw drinkwater. Op de bodem een stuk keukenpapier dat je zovaak mogelkijk verwisselt. Hoe minder ontlasting in de kooi, hoe beter.
                            Verder grit en maagkiezel en hou het beestje lekker warm.

                            Succes.
                            Ik woon in frankrijk dus de vogels hebben 6 uur in de auto gezeten ik heb ze 11 oktober gehaald en ik verloor ze 12,16,16,19,20,20die van 12 kon stress zijn maar al die andere van 16,19,20 kon toch geen stress meer zijn,die 2 in huis geef ik 2x daags vers water en eten en ik veschoon die ook regelmatig
                            maar het valkparkiet zit konstant op de vloer en zijn ontlasting plakt tegen hem dus ik moet ik konstant schoonmaken dus veel ontlasting in zijn kooi is er niet want het plakt tegen hem,vriendelijk bedankt iedereen ik ik zal het alemaal wel proberen

                            Opmerking


                            • #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Antoni Hopmann
                              Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten.
                              Zieke vogels absoluut geen grit/scherpe maagkiezel.
                              Hi de vogels hebben geen grit/maagkiezel

                              Opmerking

                              Working...
                              X