Mededeling

Collapse
No announcement yet.

koppel japanse meeuwen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • koppel japanse meeuwen

    ik ken niets van japanse meeuwen en hun verervingen maar aangezien ik dit wel mooie vogeltjes vind heb ik mij een koppel gekocht, bijde TT vogels de man is roodgrijs en pop roodbruin ofzo weet niet kan dit heb ze al een tijd geleden gekocht ze hebben gezecht wat de kleuren waren maar ben ik vergeten denk dat het dit was , nu is mijn vraag welke jongen krijg ik uit dit koppel ??


    grts bully

  • #2
    Oorspronkelijk geplaatst door bullfinch007
    ik ken niets van japanse meeuwen en hun verervingen maar aangezien ik dit wel mooie vogeltjes vind heb ik mij een koppel gekocht, bijde TT vogels de man is roodgrijs en pop roodbruin ofzo weet niet kan dit heb ze al een tijd geleden gekocht ze hebben gezecht wat de kleuren waren maar ben ik vergeten denk dat het dit was , nu is mijn vraag welke jongen krijg ik uit dit koppel ??


    grts bully
    Roodbruin en grijs vererven recessief t.o.v. de 'wildfactor'.
    Als de man split grijs is krijg je roodbruinen en roodgrijzen, is de man dat niet dan zullen er roodbruinen geboren worden, allen split roodgrijs.

    Hans.
    Tomorrow is the first day of the rest of your life...

    Opmerking


    • #3
      vererving

      [QUOTE=bullfinch007;69960]ik ken niets van japanse meeuwen en hun verervingen maar aangezien ik dit wel mooie vogeltjes vind heb ik mij een koppel gekocht, bijde TT vogels de man is roodgrijs en pop roodbruin ofzo weet niet kan dit heb ze al een tijd geleden gekocht ze hebben gezecht wat de kleuren waren maar ben ik vergeten denk dat het dit was , nu is mijn vraag welke jongen krijg ik
      roodgrijs xroodbruin geeft donkerbruine jongen
      deze jongen vererven allen roodgrijs en ook roodbruin
      maar ook grijs
      groeten chris
      p.s. kijk op de site j.m.c. en overige lonchura,s

      Opmerking


      • #4
        ok bedankt voor jullie reacties


        grts bully

        Opmerking

        Working...
        X