PDA

Bekijk Volledige Versie : koppel japanse meeuwen

bullfinch007
09-10-2009, 19:50
ik ken niets van japanse meeuwen en hun verervingen maar aangezien ik dit wel mooie vogeltjes vind heb ik mij een koppel gekocht, bijde TT vogels de man is roodgrijs :confused: en pop roodbruin ofzo :confused: weet niet kan dit heb ze al een tijd geleden gekocht ze hebben gezecht wat de kleuren waren maar ben ik vergeten denk dat het dit was , nu is mijn vraag welke jongen krijg ik uit dit koppel ??

grts bully

Hans de Vries
10-10-2009, 10:37
ik ken niets van japanse meeuwen en hun verervingen maar aangezien ik dit wel mooie vogeltjes vind heb ik mij een koppel gekocht, bijde TT vogels de man is roodgrijs :confused: en pop roodbruin ofzo :confused: weet niet kan dit heb ze al een tijd geleden gekocht ze hebben gezecht wat de kleuren waren maar ben ik vergeten denk dat het dit was , nu is mijn vraag welke jongen krijg ik uit dit koppel ??

grts bully

Roodbruin en grijs vererven recessief t.o.v. de 'wildfactor'.
Als de man split grijs is krijg je roodbruinen en roodgrijzen, is de man dat niet dan zullen er roodbruinen geboren worden, allen split roodgrijs.

Hans.

verdegaal
10-10-2009, 18:43
[QUOTE=bullfinch007;69960]ik ken niets van japanse meeuwen en hun verervingen maar aangezien ik dit wel mooie vogeltjes vind heb ik mij een koppel gekocht, bijde TT vogels de man is roodgrijs :confused: en pop roodbruin ofzo :confused: weet niet kan dit heb ze al een tijd geleden gekocht ze hebben gezecht wat de kleuren waren maar ben ik vergeten denk dat het dit was , nu is mijn vraag welke jongen krijg ik
roodgrijs xroodbruin geeft donkerbruine jongen
deze jongen vererven allen roodgrijs en ook roodbruin-0-
maar ook grijs
groeten chris
p.s. kijk op de site j.m.c. en overige lonchura,s

bullfinch007
10-10-2009, 19:04
ok bedankt voor jullie reacties

grts bully