Mededeling

Collapse
No announcement yet.

iemand ervaring met probi zyme

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • iemand ervaring met probi zyme

    ik wou met probi zyme keer gaan proberen maar ik wou van andere horen of het wel werkt want ik geef nu oro digest en dat werkt ook goed voor de darmen en een kweker van wevers die heeft veel uitval met fluweel wevers als ze het nest verlaten misschien door de darmflora ???
    een kennis van mij verkoop ook probiotica maar dan voor duiven en honden en ook voor vogels
    kan me iemand vertellen of het goed werkt

    paul

  • #2
    Oorspronkelijk geplaatst door p.zwartepoorte
    ik wou met probi zyme keer gaan proberen maar ik wou van andere horen of het wel werkt want ik geef nu oro digest en dat werkt ook goed voor de darmen en een kweker van wevers die heeft veel uitval met fluweel wevers als ze het nest verlaten misschien door de darmflora ???
    een kennis van mij verkoop ook probiotica maar dan voor duiven en honden en ook voor vogels
    kan me iemand vertellen of het goed werkt

    paul
    Hallo Paul!

    Kijk die zaken zijn natuurlijk niet slecht op zich zelf.
    Als je gezond bent en je eet/drinkt yoghurt (producten) kan dat in ieder geval geen kwaad. Heb je darmproblemen,dan worden die niet even verholpen met deze producten.
    Als je dus een weinig van zo'n product b.v. door het eivoer van je vogels mengt zal dat mss niet direct schadelijk zijn. Het is echter overbodig.
    Vr.groeten van
    Antoni





    homepage:
    http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

    Opmerking


    • #3
      hoi
      oke bedankt voor je info
      vr gr paul

      Opmerking

      Working...
      X