Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Insecten- en Vruchtenetende Vogels clubshow

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Insecten- en Vruchtenetende Vogels clubshow

    Groet Ton,
    www.allevogels.nl

  • #2
    Geheel terzijde kan ik zondag wel, maar ik moet eerst morgen achter een andere auto aan, even afwachten of dat lukt nog.
    In principe ja, maakt mij niet uit welke, alle drie leuk.
    Groet Ton,
    www.allevogels.nl

    Opmerking


    • #3
      Even terzijde. Mischien moeten de heren telefoon nummers of e mail adresjes uitwisselen. en de show! Kan er helaas niet naar toe maar stuur wel een delegatie. en ik verwacht natuurlijk wat foto's(zonder flits) Groet, Kees Nieuw Zeeland.

      Opmerking


      • #4
        Groet Ton,
        www.allevogels.nl

        Opmerking


        • #5
          Normaal worden ze achter zwart plastic gehouden, helemaal uit het zicht, expres voor door de bosjes sluipende fotomaniakken.

          NU zijn die soorten te zien. Hier een fotoverslag van de show een paar jaar terug.



          nb ik weet vast ook dingen die jij niet weet....
          Groet Ton,
          www.allevogels.nl

          Opmerking


          • #6
            worden niet gewoon jullie foto's opgehangen in die vitrines wk?

            Opmerking


            • #7
              Ik ben nu in Oirschot, het is nog mooier dan andere jaren. Vandaag nog geopend tot 20.00 uur en morgen van 10.00 tot 16.00 uur.

              Kom dit bekijken, anders moet u weer een jaar wachten.
              Groet Ton,
              www.allevogels.nl

              Opmerking


              • #8
                Maakt er ook iemand foto's

                Oorspronkelijk geplaatst door Ton Koek
                Ik ben nu in Oirschot, het is nog mooier dan andere jaren. Vandaag nog geopend tot 20.00 uur en morgen van 10.00 tot 16.00 uur.

                Kom dit bekijken, anders moet u weer een jaar wachten.
                Ik moet helaas wachten tot volgend jaar. .
                Ik hoop dat er mensen zijn die foto's maken Zodat ook de thuis blijvers even kunnen genieten van de vele soorten die er zijn.
                mvg Gerard 6

                Opmerking


                • #9
                  De mooiste show van Nederland

                  Ik ben net als ieder jaar ook weer naar Oirschot geweest. Het was inderdaad weer een super mooie show. Prachtig ingerichte volieres en vitirines.

                  Maar ik heb geen foto's gemaakt. Wat ik wel positief vond dat je wel foto's mocht maken maar de flitser niet mocht gebruiken.
                  M.vr.gr.
                  Wim van der Linden
                  http://www.vvvogelvreugd.nl/

                  Vogelfoto's en kweekverslagen zijn altijd welkom.

                  Opmerking


                  • #10
                    Dat niet flitsen is o.a. naar aanleiding van een discussie op dit forum daarover.
                    Goed besluit!

                    Complimenten aan de harde werkers van deze week, het ziet er echt supermooi uit.
                    Groet Ton,
                    www.allevogels.nl

                    Opmerking


                    • #11
                      Groet'n uut Drenthe

                      Opmerking


                      • #12
                        Op de website van de club (www.vogelspeciaalclub.nl) staan deze week vast al foto's, ik zag een van de "vaste fotografen" gisteren al klikken.
                        Groet Ton,
                        www.allevogels.nl

                        Opmerking


                        • #13
                          Ik ga het in de gaten houden ben namelijk erg benieuwd hoe het daar was.
                          Volgend jaar ga ik zeker weten wel heen.
                          mvg Gerard 6

                          Opmerking


                          • #14
                            Deed me ernorm plezier Ton, dat er na een simpele forumdiscussie aandacht aan besteed is getuigd van klasse en schitterende ingesteldheid.
                            Als positieve commentaren positief benaderd worden kan er veel in het mensdom.
                            Trouwens, schitterende show alweer. Ieder jaar loopt het water langs men kin als die toekans zie.

                            Opmerking


                            • #15
                              seksen

                              Ben vandaag ook geweest hele mooie show niets op aan te merken. maar wel jammer dat het seksen niet door kon gaan. Niemand wist mijn te vertellen waarom!
                              Groeten Gerrit:http://grijze-spotlijster.webklik.nl/page/home

                              Opmerking

                              Working...
                              X