Mededeling

Collapse
No announcement yet.

indianen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • indianen

    volgen mijn dochter van 4 jaar hete onze zebravinken anders het zijn indianen want ze hebben strepen op hun wang en kleurtjes ik vondt het zo grappig toen ze het zij echt schatig
    hoe krijgen ze het verzonnen

    groetjes kim

  • #2
    Oorspronkelijk geplaatst door kim1985
    volgen mijn dochter van 4 jaar hete onze zebravinken anders het zijn indianen want ze hebben strepen op hun wang en kleurtjes ik vondt het zo grappig toen ze het zij echt schatig
    hoe krijgen ze het verzonnen

    groetjes kim
    hahaha wel leuk bedacht van je dochtertje. hoe verzinnen ze het toch.
    wel leuk om in een schriftje te schrijven met uitspraken die ze nu doet. leuk om later, als ze ouder is, aan haar te laten lezen


    gr petra

    Opmerking


    • #3
      Sja Kids erg geinig

      Ik haak er even op in,
      mijn zoontje van 5 vroeg vanmorgen aan mij of de vogels ook kaas lusten.
      Ik vertelde hem dat alleen de chinese kaasvogel dat eet.
      Vervolgens hoor ik hem aan mijn dochter van 7 uitleggen dat onze vogels geen kaas lusten, maar allen de chinese kaasvogel.

      Vond ik ook grappig.

      Opmerking


      • #4
        Zo schattig. Moet je als ze wat ouder is zeker eens zeggen. Net m'n buurmeisje (2 jaar) Ze komt altijd kijken naar onze vogeltjes. "Vogeltje papje," zegt ze dan en dan wijst ze naar het drinken Of toen ze vroeg waarom 'mama vogeltje' op de baby's zat. Ze had juist zo'n dikke bodywarmer aan. Ik zei dat de vogeltjes nog geen jas hadden gekregen van hun mama en daarom steekt mama ze onder haar jasje Ze kan echt uren naar de gouldamandines kijken
        Matsje <3

        Opmerking


        • #5
          Mijn dochter van bijna 4 zegt nog steeds 'veevinkjes' tegen de zebbies. En kanarie is 'narie'.

          Verder heeft ze het aardig door welke welke is, vooral de duiven en kwartels.

          Opmerking

          Working...
          X