Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zebravink

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Zebravink

    Hallo.Ik ben nieuwsgierig wat de prijzen zijn voor een koppeltje zebravinken.Op internet zie ik al 5 of 10 euro per koppel is dat niet gewoon gekkenwerk vaak als je begint met vogels als je nog klein bent kon je zelf een koppeltje betalen.Neem nu mijn broer die heeft een zoontje van 4 gaat voor het eerst naar school maar hij heeft ook al vogeltjes 2 zebravinkjes 2kanaries.pa betaald,maar het is toch niet normaal zoals de prijzen opgedreven worden,ik ga zaterdag naar Zwolle ga ik kijken wat ze daar kosten mvgJanita.ps als ik ze weg breng krijg ik 1,50.per stuk.

  • #2
    Vriendelijke groeten,
    Henk3.

    Mijn website:

    Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

    Opmerking


    • #3
      Wat een gezeik! Als je 5 euro al duur vindt, ga dan ijsstokjes sparen of zo. Kastanjes en eikels zijn ook gratis nu.
      Groet Ton,
      www.allevogels.nl

      Opmerking


      • #4
        Een beetje aardiger kan geen kwaad mvg Janita

        Opmerking


        • #5

          Opmerking


          • #6
            Ik vindt dat niet te duur.ik wil even jullie mening weten.Zelf heb ik ze in de voliere 2 keer laten broeden nest kastjes er uit ik heb ze voor plezier ik wil niet dat de pop de hele zomer op een nestje zit.van mij mogen ze duurder worden, dan wordt het geen slangen voer mvg Jannie

            Opmerking


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Ton Koek
              Wat een gezeik! Als je 5 euro al duur vindt, ga dan ijsstokjes sparen of zo. Kastanjes en eikels zijn ook gratis nu.
              Tomorrow is the first day of the rest of your life...

              Opmerking


              • #8
                Ik betaal gemiddeld voor een koppel zebravinken 20,-. Mannen en poppen gelijk.

                Je hebt er de enkele kweker tussen die iets meer vraagt, maar die zijn meestal wat bekender of hebben poppen in de aanbieding.

                Ik vind dat normale prijzen.

                Opmerking


                • #9
                  er zijn zeker kwekers die veel meer vragen

                  omdat ik nogal beginnend ben kan je mijn veel meer dingen wijs maken dan een ervaren persoon
                  zo was ik laats bij een man die had zebravinken te koop en toen ik daar ging kijken leken ze wel heel veel op mijn eigen zebravinken en toen ik vroeg wat hij er voor wou hebben zei hij tegen mijn dat hij voor de man zowiezo 20 euro wou hebben met als babeltje dat het speciale kleuren waren terwijl ze ook heel veel op die van mijn lijken en ik heb de mijne bij een andere kweker gekocht heb voor niet meer dan 7 euro

                  vandaar maarjah opzich is het een redlijk duren hobby alleen 20 euro vind ik wel een beetje veel vinden jullie niet

                  ik heb ook trouwens 6 eitjes van 2 koppels waarvan er al 2 uit zijn gekomen

                  Mvg, Jefaais

                  Opmerking


                  • #10
                    Hangt inderdaad wat af van het soort kweker. Ik moet binnenkort 17,50 neerleggen voor een man. Maar de kweker is vaak op shows en kweekt met goede vogels.

                    Ook kan ik 7 vogels halen(4 poppen en 3 mannen) voor 12,50 en 1 pop. Dat is weer andere uiterste.

                    Leuk dat je eieren uitkomen. Heb op moment 5 jongen in de zelfstandig kooi en 6 eieren in nest waarvan 1 zeker bevrucht(moet vanavond ff schouwen)

                    Opmerking


                    • #11
                      jah ik vind het zeker leuk en vandaag zijn er weer 3 geboren uit een ander nest en ze maken het wel goed

                      Opmerking

                      Working...
                      X