Mededeling

Collapse
No announcement yet.

even een vraagje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • even een vraagje

    ik had even een vraag over het nest bouwen helpt het vrouwtje af en toe met het bouwen van het nest? want hier bij mij is 1 van de 2 constant bezig en de andere brengt 2 of 3 keer per dag wat naar het nest en de man wil graag paren maar het vrouwtje vliegt weg is dit normaal moet ik gewoon wat meer geduld hebben(iets wat bij mijn niet in me karakter zit maar vooruit )hahaha

    groetjes kim

  • #2
    Reactie-tje

    Hallo Kim,

    Is gewoon normaal denk ik, ze zullen allebei wel aan het nest gaan werken en als het moment daar is zal het popje zich laten bevliegen door het mannetje. Dus je moet wel wat geduld hebben. Ook al zit dat niet helemaal in je aard, ha, ha. Trouwens, mooie avitar heb je.
    Vriendelijke groeten,
    Henk3.

    Mijn website:

    Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

    Opmerking


    • #3
      dit is normaal gebeurt hier ook zo. en als je er meer in de voliere heb zitten zal je in de avond ook zien dat ze met ze alle in 1 nest gaan zitten.
      nieuwe website

      Opmerking


      • #4
        Misschien heeft het vrouwtje hoofdpijn

        Opmerking


        • #5
          niet alle vrouwtjes willen wat op comando hihihih

          Opmerking


          • #6
            nou inmiddels zijn er jongen

            ze hebben 5 jongen diezijn nu ietsj van ongeveer 3 weken oud de ouders zorgen er goed voor de oudste jonkies zijn al vleugels aan het uitproberen dus die zouden binnen kort wel uit vliegen

            Opmerking

            Working...
            X