Mededeling

Collapse
No announcement yet.

een bedankje voor jullie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • een bedankje voor jullie

    hallo

    ik ben kim ik ben nieuw hier ik heb sinds vorige week zaterdag 2 japanse meeuwen na lang gekeken en geluisterd te hebben zijn het volgens mij een mannetje en een pop maar helemaal 100% zeker weet ik het nog steeds niet haha ik wou iedereen even bedanken voor de info op dit forum ik heb heel veel gehad aan al jullie berichten ik heb alles gelezen en heb daaruit al de benodigde info gehaald en met mijn japanse meeuwen gaat het super ze hebben vandaag hun nestje gemaakt en liggen er nu lekker in te pitten

    groetjes kim

  • #2
    Hallo Kim. Zeker een mooi forum. Ik geniet er ook dagelijks (nachtelijks in NL) van. Succes met de Society finches. Groet, Kees Nieuw Zeeland.

    Opmerking


    • #3
      Welkom en veel plezier met de prachtige kleine druktemakertjes.
      Groet Ton,
      www.allevogels.nl

      Opmerking


      • #4
        Prachtige vogeltjes die meeuwtjes, ik hoop dat je er t.z.t. mooie jonkies van krijgt.

        Hans
        Tomorrow is the first day of the rest of your life...

        Opmerking


        • #5
          Veel plezier met je meeuwtjes!!
          Maar dat gaat zeker wel lukken want het zijn gewoon superleuke vogeltjes

          Wij hebben sinds mei een koppeltje Japanse meeuwtjes (na lang zoeken+ruilen eindelijk een koppel ipv steeds mannen *zucht*) en nu hebben we deze zomer al 4 mooie jongen gekweekt

          Opmerking


          • #6
            hulde voor vogelcafe!

            veel plezier/succes met je meeuwtjes


            het zijn echte druktemakertjes ja, dat zeker
            Groet'n uut Drenthe

            Opmerking

            Working...
            X