Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alkmaarse vogelmarkt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Alkmaarse vogelmarkt

    A.s zaterdag, 12 september 2009, is er in Alkmaar een grote vogelmarkt.

    adres: Ijsbaan de Meent, terborchlaan 301, 1816 MH Alkmaar.

    Openingstijden van 9.00 uur tot 15.00 uur


    Hier zullen vele leveranciers van vogelvoer en vogelbenodigdheden en vele particulieren die vogels te koop willen aanbieden.

    Intree tot 10 jaar gratis en vanaf 10 jaar 4,00 pp.

    In de open hal zal smiddags nog een roofvogelshow worden gegeven, dus zeker de moeite waard om hier met je gezin naar toe te gaan.
    http://www.grotode.com

  • #2
    Ik ben er geweest en moet zeggen dat ik er geen spijt van heb gehad.
    Een sfeervolle hal met een goed aanbod van vooral tropische vogels. Ook de kromsnavel waren redelijk vertegenwoordigd. Kanaries vond ik persoonlijk wat tegenvallen maar dat moet ook nog wat loskomen.
    Verder de gebruikelijke 'randhandel'; zaden, kooien en toebehoren, supplementen, boeken enz., allemaal prima.
    Verder was de koffie, broodjes etc prima geregeld en kon je met een fraaie roofvogel op de foto. Heb ik gedaan natuurlijk, voor het goede doel!
    Kort samengevat: goede markt met herkenbare vriendelijke medewerkers, sfeer en prima bezoekers. Accoord, er was wat ruimte over maar vergeet niet dat dit pas de eerste markt was en dat heeft wat tijd nodig om te groeien. Ik denk dat ze daar in Alkmaar zeker in zullen slagen.
    Ik kom zeker weer.

    Hans.
    Tomorrow is the first day of the rest of your life...

    Opmerking


    • #3
      Hallo Hans. Bedankt voor het verslag. Een van mijn vrienden woont wel in de buurt maar had een sponsor fietstocht om wat geld in te zamelen voor zijn plaatseljke vogel vereniging. Nu ben ik toch nog een beetje op de hoogte.Groet
      Kees Nieuw Zeeland.

      Opmerking


      • #4
        Ben gisteren ook geweest en ik vond het ook een leuke beurs, (nog) lekker rustig en gezellig opgezet.

        Ook een beurs om met je kinderen naar toe te gaan, veel ruimte tussen de stands voor de kinderwagen en toegang gratis tot 10 jaar.

        Gratis parkeren en niet zo'n hekseketel als bijvoorbeeld Zwolle.

        Vogels goed vertegenwoordigd, alleen miste ik stands van de grote merken.

        Behalve Avian was er niets anders, en kon ik niet eens een zakje Witte Molen eivoer krijgen.

        Dus Witte Molen mensen iets voor jullie om ook hier te gaan komen in de toekomst?

        Gelukkig was de firma Heesakkers er wel en kon ik weer genoeg toebehoren aanschaffen.

        Het is de eerste beurs van Noord-Holland en moet het nog een beetje gaan "lopen". Maar ja al met al geslaagd.

        Groeten Michael.

        ps. Yvonne zag je nog staan, volgens mij gingen de zaken wel goed met je TT-kooi tassen.
        Groeten Michael

        https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

        Opmerking


        • #5
          Alkmaarse vogelmarkt is er weer!!!!!

          jaja de Alkmaarse vogelmarkt is er weer!!!

          en wel op 11-09-2010 oftwel a.s. zaterdag vanaf 9 uur tot 13 uur

          er zal een verschrikelijke diversiteit adm aangeboden vogels zijn.

          waaronder
          afrikaanse prachtvinken
          Australische prachtvinken
          kromsnavels in alle maten
          vruchten en insekteneters :
          nachtegalen spreeuwen lijsters kitta's gaailijsters zachtsnaveligen
          Europese cultuur vogels
          Amerikaanse sijsen en andere zangers uit dat land
          Surinaamse zangvogels
          enz. enz.

          komt allen op deze gezelligste en grootste vogelmarkt van noord Holland

          Opmerking


          • #6
            markt in Alkmaar

            Misschien is het handig als je een adres vermeld.

            Henk

            Opmerking


            • #7
              adres: Ijsbaan de Meent, terborchlaan 301, 1816 MH Alkmaar.
              Staat in het eerste bericht, het is in Alkmaar dus.
              Groet Ton,
              www.allevogels.nl

              Opmerking

              Working...
              X