PDA

Bekijk Volledige Versie : Naar zwolle en auto delen?

kingfisher
31-08-2009, 19:13
Wie in de omgeving van R'dam,Den Haag of die contreien gaat /wilt naar Zwolle en heeft geen vervoer of heeft interesse om samen te gaan.
En dan ten eerste voor de gezelligheid maar ook om een beetje de kosten te drukken.
Ik ga zelf bij nader inzien toch maar het zou leuker zijn om met wat meer personen te gaan.
Mvg,
Kingfisher

Ton
03-09-2009, 18:42
dat is een aardig ritje voor je Kingfisher ! ben al blij dat boskoop zaterdag weer open gaat, dat is voor mij een half uurtje. mooi genoeg voor de zaterdag. :)

kingfisher
03-09-2009, 20:22
dat is een aardig ritje voor je Kingfisher ! ben al blij dat boskoop zaterdag weer open gaat, dat is voor mij een half uurtje. mooi genoeg voor de zaterdag. :)

Hallo Ton,
ik weet het maar ben er een keer geweest en vindt het wel aardig,ook kom je er wel bekenden tegen en een praatje pot is ook wel leuk.
Het is ver maar ik heb geen hekel aan rijden en 163 km so what.
En misschien heel misschien zie ik er wat, ga er ook heen om vogels te ruilen.
Ik zie je waarschijnlijk wel on Boskoop,ik ga ook
Mvg,
kingfisher

wjvdlinden
03-09-2009, 20:45
Kingfisher en anderen,

Hebben jullie dan je vogelcafé shirt aan. Anders kan ik jullie niet herkennen.

kingfisher
03-09-2009, 22:22
Kingfisher en anderen,

Hebben jullie dan je vogelcafé shirt aan. Anders kan ik jullie niet herkennen.

Nou mij herken je ook wel zonder shirt.
gewoon een klein menneke met een zwarte adidasbroek aan en z'n handen in zijn broekzakken:D
Mvg,
kingfisher

Ton
04-09-2009, 18:30
wat voor vogels wil je ruilen Kingfisher ? Ben je je kruisbekken al kwijt ?

kingfisher
04-09-2009, 19:13
Die kruisbekken zijn inderdaad van eigenaar verandert,blijken geen vogels voor mij te zijn.
Zo zie je dat je wel eens een inschattingsfout maakt.
Op boskoop ruil ik niets maar in Zwolle kan ik een wilde kanarie man ruilen voor een andere i.v.m bloed verversing.
En ik neem wel een dikbekcini mee naar boskoop die in principe verkocht is,kan er geen partner voor krijgen helaas en ik heb de ruimte volgend seizoen hard nodig.
Hoezo zoek je nog wat?
Mvg,
Kingfisher

janita
04-09-2009, 19:30
19 sept is er toch de vogelmarkt in Zwolle?Ik ben nog op zoek naar een nieuwe kooi maar welke een gehu of een van keulen ik ben er nog niet uit.Dat is voor mijn forpusjes.ff wat anders ik heb een catharina parkiet een tamme die doet niets andres dan pluizen in zijn veertjes hij heeft geen moment rust wat kan ik er aan doen heb hem al behandeld met bogena birdspray maar hij blijft het doen Janita

Ton
05-09-2009, 18:42
ik ben niet op zoek, ik heb verkocht wat ik kwijt wilde, heb nu nog 5 koppels in de voliere, en die ga ik proberen de winter door te krijgen. 3 koppels binzen, 1 koppel ceres amadines en 1 koppel kleine cubavinken. ik vind het mooi en goed zo. hoop wel dat me planten wat gaan groeien in de voliere, dat vind ik wel erg mooi een begroeide voliere. dus ik houd het aantal vogels wat laag.
http://i603.photobucket.com/albums/tt119/discus_2009/londen009.jpg

kingfisher
05-09-2009, 19:04
mooie voliere Ton en een mooie ruimte voor 5 koppels.
Ben je helemaal van de europese kanaries af?
Trouwens aardige nieuwe hal in boskoop,stond alleen niet veel bijzonders of erg veel pesos.
140 euro voor een koppel edelzangers ging me bijvoorbeeld iets te ver.
Mvg,
kingfisher

Ton
05-09-2009, 20:48
ik heb geen europese meer nee. vond boskoop wel beter zo, meer ruimte tussen de steliingen in, veel mooie vogels gezien, prijzen weet ik niet, zag wel een mooi koppel brilvogels, maar past niet in mijn budget denk ik :)

girlits
05-09-2009, 21:19
Zwolle heeft 2 beurzen in het najaar.
groeten eddie