Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mijn eerste voliere

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • mijn eerste voliere


  • #2

    Opmerking


    • #3
      Hallo Sander. Proficiat hoor. Zeer geslaagd. Wat maakt het verven van het gaas een verschil zeg. Vind vooral de grote spanwijdte van het gaas erg mooi en bied een prachtig uitzicht. Had U mischien nog aan een sluis gedacht? Vind die grote deur aan de zijkant wel erg groot en gevaarlijk voor het ontsnappen. Succes. Groet, Kees Nieuw Zeeland.

      Opmerking


      • #4
        hoi Sander , knap gemaakt denk inderdaad sas nodig !
        en zelf had ik gekozen voor een lichtere achter grond ,dan komen de vogels nog beter tot hun recht
        nog veel suc6 met u hobby
        grt Rudi

        Opmerking


        • #5
          De deur is inderdaad hoog. De kans dat vogels over je hoofd wegvliegen is daardoor wel groot.
          Als je de deur lager maakt moet je wel bukken, maar de kans dat er dan vogels over je heen vliegen is stukken kleiner.
          Ziet er verder erg mooi en verzorgd uit!
          Met welke verf heb je het gaas geschilderd?
          www.vogeltuin.webnode.nl

          Opmerking


          • #6
            Ik zal ook voor de achtergrond wat lichtere kleur geven.Verder zit er erg mooi en netjes uit.Suc6.
            Geduld is een schone zaak, maar het kunnen opbrengen is de kunst.

            Opmerking


            • #7

              Opmerking


              • #8
                wow

                idd een schitterende voliere! erg mooi.

                wat maakt het schilderen van het gaas trouwens een enorm verschil zeg!

                ik ga mijn gaas als het effe kan ook schilderen denk ik.

                ga je ook kweken met je vogels, of is het puur voor de lol (kweken is ook leuk hoor!)
                Groet'n uut Drenthe

                Opmerking


                • #9

                  Opmerking


                  • #10
                    Toch nog even over de hoge deur... Je gaat echt ontsnappingen krijgen vrees ik, 5 cm is royaal voldoende voor snelle vliegers.

                    Een prima oplossing kan zijn een z.g. vliegengordijn. Die zijn er ook bijna doorzichtig en het maakt het risico aannemelijk kleiner. Als straks een broedende vogel ontsnapt ben je dubbel teleurgesteld.

                    Verder, ook complimenten, ziet er erg netjes uit.
                    Groet Ton,
                    www.allevogels.nl

                    Opmerking


                    • #11
                      Ik zouw toch maar een sluis maken .
                      Gewoon naast de volliere.
                      Je moet daar nu ook ruimte vrij houden waar de deur draait.

                      Opmerking


                      • #12

                        Opmerking


                        • #13
                          Groet'n uut Drenthe

                          Opmerking


                          • #14
                            Een vliegen gordijn ,of net ,,of gewoon een stuk fijne vitrage werkt natuurlijk ook wel ,maar is allemaal wel minder mooi.
                            Ik had bij mijn eerste eigen gemaakte vogelkooitjes voor buiten achter het deurtje (aan de binnekant dus ) ook altijd een lapje dunne stof wat met punaise's aan de bovenkant en een zijkant vast zat.
                            Als je dan je hand naar binnen stak om te voeren en dergelijke ,sluit het stof ongeveer de overige ruimte helemaal af.

                            Opmerking


                            • #15
                              Mooie voliere hoor !!
                              En die witte bodem geeft een mooie chice uitstraling.

                              Opmerking

                              Working...
                              X