Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vogelmarkt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • vogelmarkt

    Hallo,

    Weet iemand of er in Barneveld op woensdag de voglmarkt is en of hij nog in de markthal is.

    alvast bedankt

  • #2
    dit is altijd op woensdag morgen tot 12 uur en altijd in de markthal.
    1 x in de zoveel tijd is er ook eentje op zaterdag
    nieuwe website

    Opmerking


    • #3
      klopt, die op zaterdag is de eerstvolgende op 22 augustus !


      mvg

      Opmerking


      • #4
        iedere woensdag morgen is er een kleindierenmarkt in de markthallen te barneveld
        adress: nieuwe markt 7. te barneveld (gelderland)

        ik geloof dat ze in november de markthallen gaan afbreken.

        22 aug. is er idd ook weer een markt, dit keer alleen voor vogels

        ik ben er zeker van de partij.

        MvG,
        Groet'n uut Drenthe

        Opmerking


        • #5
          Hallo, is het de moeite waard om voor tropen te kijken woensdag in Barneveld?

          Opmerking


          • #6
            @boele: ten eerste welkom op het forum

            het loont vaak wel om te kijken op barneveld voor tropen ja.
            er zitten er altijd wel wat.
            maar u kunt denk ik beter naar barneveld gaan op 22 aug. (dan zijn er nog veel meer vogels) (en vaker is deze markt ook wat schoner)
            Groet'n uut Drenthe

            Opmerking


            • #7
              Dank je

              Ik ga morgen voor het eerst daar naar toe, met nog een paar andere mensen.
              Wat kan ik daar verwachten? is er veel keus? zijn de prijzen schappelijk? (bijv: st helenafazant, blauwfazant en andere afrikaanse vinken?)
              Ik heb mij laten vertellen dat de prijzen en kwaliteit daar goed zijn, maar is dat ook zo?

              Opmerking


              • #8
                Wat is goed?

                Het varieert, zoals op alle markten. Er staan handelaren die alles keurig voor elkaar hebben en er staan echte sjaggeraars met propvolle lopers.

                Als je niet tegen dierenleed kan, is het geen aanrader, vind ik.
                Groet Ton,
                www.allevogels.nl

                Opmerking


                • #9
                  de kwaliteit van manier van aanbieden vogels gaat er met de jaren echt niet op vooruit vind ik er zijn verschillende mensen die het wel goed verzorgen hoor maar er zijn veel meer handelaren dan dat er 5 jaar terug was.
                  als ik na de markt ga loop ik vaak snel langs de handelaren heen.
                  op de markt op woensdag verwacht ik eigenlijk niet teveel van ga er wel kijken even maar de markt op de 22ste verwacht ik veel meer van dan zullen ook de meeste soorten vogels wel aangeboden worden. hoewel het met afrikaantjes vaak erg tegenvalt.
                  veel succes met het zoeken.

                  mvg Ben
                  Groeten, Ben

                  Opmerking


                  • #10
                    zoals ton al zegt: barneveld is niet de schoonste markt van nederland helaas.
                    Groet'n uut Drenthe

                    Opmerking

                    Working...
                    X