Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kunstplanten in de Voliere

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Kunstplanten in de Voliere

    Er zijn veel kunstplanten in de handel te krijgen, maar waar moet ik rekening mee houden, ik heb het gevoel dat kunstplanten een behandeling hebben gehad, wat niet goed is voor de vogels,of valt dat wel mee?
    mocht het geen probleem zijn,waar moet ik wel rekening meehouden?

  • #2
    Eh... of je ze mooi vindt?

    Als ze al behandeld zijn, gewoon flink afspoelen van te voren.
    Echte planten worden ook behandeld, dat krijg je er minder makkelijk af, maar toch hier nooit problemen gehad.
    Groet Ton,
    www.allevogels.nl

    Opmerking


    • #3
      Middag,

      rond m'n nestkastjes heb ik wat nepspul van de Intratuin gedraaid en gehangen. Of het behandeld is lijkt me niet (tegen wat????). Enige waar ik op gelet hebt is of de blaadjes, takjes en evt bloemetjes goed vastzitten. Mijn rijstvogels (met name de jongeren) hebben de neiging alles te wille slopen wat los en vast zit. Tot op heden hebben ze alleen maar wat nep hop bloemetjes losgetrokken. De acer en hazelaar hebben ze compleet kaal weten plukken (echte planten),vandaar dat ik de eerste eruit gehaald hebt en in de vaste grond in m'n tuin geplant heb. Vervolgens voor een tietje een binnen palm gehaald bij de AH. Als die nu ook een maand of wat meegaat is het prima. Och ze kunnen er maar plezier van hebben he?

      Joep

      Opmerking


      • #4
        tegen wat?

        Hallo, Joep

        Nou, tegen wat??
        wat dat dacht je van een soort inpregneermiddel om het brandwerend te maken



        dit wordt ook gebruikt voor kerstversiering.
        ik weet niet of het giftig is voor vogels,maar ik denk altijd, "Bij twijfel Niet Inhalen"

        Opmerking

        Working...
        X