Mededeling

Collapse
No announcement yet.

japanse nachtegaal

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • japanse nachtegaal

    Hallo
    Ik heb 2 koppels japanse nachtegalen .
    Ze hebben allbei een nest gemaakt en klaar sinds vorige week zaterdag.
    Alleen ze gaan nog niet over tot het leggen van eieren .
    Wat kan ik er aan doen
    BVD Bas

  • #2
    Gebruik de zoekfunctie maar eens. Ik zou zeggen join the club Er zijn hier minstens 3 of 4 mensen met exact jouw probleem en er loopt op dit moment een enorm lang topic over net onder jouw topic in deze afdeling van het vogelcafe Daar zul je alles vinden en elke gedachte die er is over dit probleem.

    Ik heb al een 3 maanden een nest zonder eieren. Ze zitten er deze week elke dag in en nog steeds geen ei

    Opmerking


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door bastiaan de boer
      Hallo
      Ik heb 2 koppels japanse nachtegalen .
      Ze hebben allbei een nest gemaakt en klaar sinds vorige week zaterdag.
      Alleen ze gaan nog niet over tot het leggen van eieren .
      Wat kan ik er aan doen
      BVD Bas
      Beste Bastiaan wij hebben ook 2 koppels nachtegalen en zijn tot de conclusie gekomen dat het niet gaat als de een eieren legt en de ander niet slopen ze het nest van de ander.
      Wij hebben ze in kooien naast elkaar gezet dat gaat ook niet dan zien ze elkaar en het overheersende mannetje heeft een nest met jongen maar omdat hij de anderen nog ziet geeft hij niet de zorg aan de jongen die hij moet voeren samen met de pop.
      Nu is het ene koppel naar de achterste ren gegaan kunnen elkaar niet zien wel horen de overheersende man is nu veel rustiger en de pop heeft vandaag haar 4e ei gelegen.
      Dit is mijn ervaring met 2 koppels japanse nachtegalen.
      CM Eckhardt

      Opmerking

      Working...
      X