Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn anti-vogeldiefstal alarm is stuk!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Mijn anti-vogeldiefstal alarm is stuk!



  • #2
    Hallo Marc. Gewoon ploegen dienst instellen tussen de hond en de vrouw.Groet, Kees Nieuw Zeeland.

    Opmerking


    • #3
      ???

      Oorspronkelijk geplaatst door casehulsebosch
      Hallo Marc. Gewoon ploegen dienst instellen tussen de hond en de vrouw.Groet, Kees Nieuw Zeeland.
      Welke vrouw?
      Vriendelijke groeten,
      Henk3.

      Mijn website:

      Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

      Opmerking


      • #4
        Hallo. Dacht niet dat Marc zelf een nachtdienstje zou willen gaan draaien, he. Groet, Kees Nieuw Zeeland

        Opmerking


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Henk3
          Welke vrouw?
          Zover ik begrepen heb zijn er alleen vrouwelijke dieren in Huize Marx.
          Mooi hondje Marc.
          mvg Gerard 6

          Opmerking


          • #6
            heee is dat geen lakense herder ?????

            verkopen indien ja

            Opmerking


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door lambert46518
              heee is dat geen lakense herder ?????

              verkopen indien ja
              Is dat een vraag? Het is inderdaad een laekense herder en die verkoop ik nooit want dat zijn de fijnste honden die er zijn Zeker deze. Deze kan bijna gedachten lezen zo braaf

              Opmerking


              • #8
                zijn ook prachtige honden ben er al ruim twee jaar na op zoek als je toevaliig nestje weet hoor ik het graag van je

                Opmerking


                • #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door lambert46518
                  zijn ook prachtige honden ben er al ruim twee jaar na op zoek als je toevaliig nestje weet hoor ik het graag van je
                  Wil je werken met de hond? Deze honden hebben wel een taak nodig. Als je wil werken met je hond en je hebt ervaring met herders weet ik misschien over een tijdje wel een nest. Of je in aanmerking komt durf ik niet te zeggen. Er zijn er weinig en de fokkers zijn kritisch. Ik heb 2,5 jaar moeten wachten op mijn hond

                  Opmerking

                  Working...
                  X