Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mopje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • mopje

    Tijdens de geschiedenisles vraagt de leraar aan de klas: 'Wie kan mij vertellen wie Columbus was?'
    'Dat was een vogel meneer.' antwoordt Peter.
    'Hoe kom je daar nou bij?' vraagt de meester verbaasd.
    'Iedereen praat toch altijd over het ei van Columbus.'

    Nog een mopje

    Drie muizen zijn aan het opscheppen.
    Eerste muis: "Ik heb gisteren in een muizeval gezeten, ik heb 5 ribben gebroken en ik ben niet naar de dokter geweest."
    Tweede muis: "Ik heb gisteren een hele kom rattenvergif opgegeten en ik ben nog in leven."
    De derde muis staat recht en zegt: "Ik moet naar huis want ik moet de kat gaan verkrachten."



    groeten, Peter

  • #2
    Vooruit Dan

    Jantje liep met zijn vader in de polder toen hij een stier een koe zag bespringen!
    Hij vroeg aan papa wat die deed. Pa dacht even na en zei "kijk Jantje, die papa stier duwt de koe naar de stal"

    Enkele minuten later zegt Jantje tegen zijn vader "wat heeft mama dan geluk gehad he?"

    ???????zijn vader?????????? uhhh hoezo dan Jantje?

    Nou zei Jantje, dat ze richting het aanrecht stond, anders had de postbode haar misschien naar het postkantoor geduwt!!

    Je hoeft niet ziek te zijn om beter te worden!

    Opmerking


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door RonWiel
      Jantje liep met zijn vader in de polder toen hij een stier een koe zag bespringen!
      Hij vroeg aan papa wat die deed. Pa dacht even na en zei "kijk Jantje, die papa stier duwt de koe naar de stal"

      Enkele minuten later zegt Jantje tegen zijn vader "wat heeft mama dan geluk gehad he?"

      ???????zijn vader?????????? uhhh hoezo dan Jantje?

      Nou zei Jantje, dat ze richting het aanrecht stond, anders had de postbode haar misschien naar het postkantoor geduwt!!

      lol !!!!!!!!! leuk is tie!!

      Opmerking


      • #4
        hovercraft

        Vader loopt met zijn kleine zoontje op het stand, opeens zei het zoontje, Pap!! kijk daar de boot!! , pap: dat is geen boot jonge, dat is een hovercraft ze lopen even verder.
        vraagt het zoontje ineens, pap? hoe schrijf je hovercraft.pap: hmmmmm... uhhhhh het is was een boot jongen.

        Opmerking


        • #5
          hier een paar hersenbrekers

          -zwemt een eend met 1 poot rondjes?
          -waar blijft het rubber dat van de autobanden slijt?
          - als een vlieg op het plafon land, maakt hij dan een looping, of draait ie om zijn as?
          - als je een smurf wurgt, welke kleur krijgt hij dan?
          - hoe zet men de bordjes; niet op het gras lopen op het gras?
          - hoe merk je dat je ontzichtbare inkt op is?
          - als je probeert te falen, en je slaagt daarin, wat heb je dan gedaan?


          ik had eerst een hele lange mop ingetikt, maar die verdween toen ik per ongeluk op spatie toetste om gek van te worden!
          Groet'n uut Drenthe

          Opmerking


          • #6
            de spatietoets !!!!

            Oorspronkelijk geplaatst door tropen kweker
            hier een paar hersenbrekers

            -zwemt een eend met 1 poot rondjes?
            -waar blijft het rubber dat van de autobanden slijt?
            - als een vlieg op het plafon land, maakt hij dan een looping, of draait ie om zijn as?
            - als je een smurf wurgt, welke kleur krijgt hij dan?
            - hoe zet men de bordjes; niet op het gras lopen op het gras?
            - hoe merk je dat je ontzichtbare inkt op is?
            - als je probeert te falen, en je slaagt daarin, wat heb je dan gedaan?


            ik had eerst een hele lange mop ingetikt, maar die verdween toen ik per ongeluk op spatie toetste om gek van te worden!
            de spatietoets , das raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrr

            Opmerking


            • #7
              ja, maar het was wel dergelijk weg

              zucht..... het leven gaat niet over rozen he

              haha
              Groet'n uut Drenthe

              Opmerking


              • #8
                over rozen gesproken

                Oorspronkelijk geplaatst door tropen kweker
                ja, maar het was wel dergelijk weg

                zucht..... het leven gaat niet over rozen he

                haha
                Ik heb toch een bosje rozen gegeven in plaats van een conifeer voor in m'n voliere maar wel met kluit kan ik heb latet toch in de voliere zetten hahaha

                Opmerking


                • #9
                  waarom staan sommige vogels op 1 poot?

                  Opmerking


                  • #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door kevin
                    waarom staan sommige vogels op 1 poot?
                    ja die weet ik , als ze die andere poot ook omhoog doen , vallen ze op z'n snavel.

                    hoe kan je zien aan een goudvis een mannetje of een vrouwtje is?

                    Opmerking


                    • #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door P.Wijlaars
                      ja die weet ik , als ze die andere poot ook omhoog doen , vallen ze op z'n snavel.

                      hoe kan je zien aan een goudvis een mannetje of een vrouwtje is?
                      dan moet je hem bij de staart pakken, en 1 meter boven de grond houden,
                      en dan laat je hem vallen, en als ie op zijn kloten valt, is het een mannetje

                      Opmerking


                      • #12
                        Of je neemt hem mee naar de kelder en doet de lamp uit.Als je dan geen kloten ziet is het een vrouwtje.
                        groeten eddie

                        Opmerking


                        • #13
                          Jomanda

                          Oorspronkelijk geplaatst door girlits
                          Of je neemt hem mee naar de kelder en doet de lamp uit.Als je dan geen kloten ziet is het een vrouwtje.
                          groeten eddie
                          Wat een avond gister!
                          Ik voor het eerst in mijn leven een show meegemaakt van Jomanda.

                          Zit ik daar, komt ze naar me toe, legt haar handen op me en zegt met luide stem: "U ZULT lopen!"

                          "Maar ik mankeer helemaal niks!", zei ik.

                          Dat negeerde ze en zei weer met nog luidere stem: "U ZULT lopen!"

                          Ik deed nog een poging uit te leggen dat ik gewoon kan lopen en niks mankeer, maar er was geen speld tussen te krijgen en ze riep weer: "U ZULT lopen!"

                          Toen de show voorbij was, kwam ik buiten en wat denk je?

                          FIETS GEJAT!!!"

                          Opmerking


                          • #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door tropen kweker
                            hier een paar hersenbrekers

                            -zwemt een eend met 1 poot rondjes?
                            -waar blijft het rubber dat van de autobanden slijt?
                            - als een vlieg op het plafon land, maakt hij dan een looping, of draait ie om zijn as?
                            - als je een smurf wurgt, welke kleur krijgt hij dan?
                            - hoe zet men de bordjes; niet op het gras lopen op het gras?
                            - hoe merk je dat je ontzichtbare inkt op is?
                            - als je probeert te falen, en je slaagt daarin, wat heb je dan gedaan?


                            ik had eerst een hele lange mop ingetikt, maar die verdween toen ik per ongeluk op spatie toetste om gek van te worden!
                            Een Belg moest een slagboom meten. Hij probeerde om de paal omhoog te klimmen, maar hij viel er steeds uit. Toen kwam de stationschef naar buiten en vroeg of het niet gemakkelijker was als hij de spoorbomen liet zakken.

                            'Nee', antwoordde Belg, 'want ik moet de hoogte meten en niet de lengte!'

                            Opmerking

                            Working...
                            X