Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Europese kwartel in de kruik

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Europese kwartel in de kruik

    Ik heb een koppel Europese kwartels in de voliere zitten, en die kruipen nu in een kruik die ik plat in de voliere heb gelegt, ben nu benieuwd of ze er in gaan broeden.


  • #2
    ik hoop het voor je

    o ja bedankt voor de uitleg van die handtekening
    ik ga het eens proberen
    Groet'n uut Drenthe

    Opmerking


    • #3
      hopelijk wilt ze broeden
      om europese kwartels aan het broeden krijgen, moet je soms veel geduld hebben
      als er kuikens zijn, let op dat deze op tijd geringd worden, want ook zij vallen onder inlandse vogels

      Opmerking


      • #4
        goed om te onthouden

        Oorspronkelijk geplaatst door kevin
        hopelijk wilt ze broeden
        om europese kwartels aan het broeden krijgen, moet je soms veel geduld hebben
        als er kuikens zijn, let op dat deze op tijd geringd worden, want ook zij vallen onder inlandse vogels
        OK,ik zal het in de gaten houden,OOO dat wist ik niet dat een euro kwartel een moeilijke grondvogel is om mee te kweken, maar de omstandigheden zijn volgens jou wel goed bij mij, of niet?

        Opmerking


        • #5
          ben bang dat ik ruzie krijg met te buren

          Oorspronkelijk geplaatst door kevin
          hopelijk wilt ze broeden
          om europese kwartels aan het broeden krijgen, moet je soms veel geduld hebben
          als er kuikens zijn, let op dat deze op tijd geringd worden, want ook zij vallen onder inlandse vogels
          vandaag heb ik de euro. kwartels weg gedaan, gisteren, om 01:00 uur s'nachts zaten ze nog herrie te maken, en vanmorgen begonnen ze weer om 04:00 mijn dochter kon er ook niet van slapen.
          dat wil ik dus nie he! kwartels heel leuk, maar dit gaat net ff te ver,
          ik heb nu cineese kwartels, ik heb ze gerolen tegen de eur.kwartels.deze zijn rustig s'nachts',en als ze geluid maken is dit lang niet zo hard als bij de euro.kwartels.

          Opmerking

          Working...
          X