PDA

Bekijk Volledige Versie : Europese kwartel in de kruik

P.Wijlaars
21-07-2009, 12:31
Ik heb een koppel Europese kwartels in de voliere zitten, en die kruipen nu in een kruik die ik plat in de voliere heb gelegt, ben nu benieuwd of ze er in gaan broeden.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-4K34FHSI-G.jpg

tropen kweker
21-07-2009, 19:17
ik hoop het voor je;)

o ja bedankt voor de uitleg van die handtekening:D
ik ga het eens proberen

kevin
21-07-2009, 20:45
hopelijk wilt ze broeden
om europese kwartels aan het broeden krijgen, moet je soms veel geduld hebben;)
als er kuikens zijn, let op dat deze op tijd geringd worden, want ook zij vallen onder inlandse vogels

P.Wijlaars
21-07-2009, 20:53
hopelijk wilt ze broeden
als er kuikens zijn, let op dat deze op tijd geringd worden, want ook zij vallen onder inlandse vogels

OK,ik zal het in de gaten houden,OOO dat wist ik niet dat een euro kwartel een moeilijke grondvogel is om mee te kweken, maar de omstandigheden zijn volgens jou wel goed bij mij, of niet?

P.Wijlaars
22-07-2009, 12:36
hopelijk wilt ze broeden

vandaag heb ik de euro. kwartels weg gedaan, gisteren, om 01:00 uur s'nachts zaten ze nog herrie te maken, en vanmorgen begonnen ze weer om 04:00 mijn dochter kon er ook niet van slapen.
dat wil ik dus nie he! kwartels heel leuk, maar dit gaat net ff te ver,
ik heb nu cineese kwartels, ik heb ze gerolen tegen de eur.kwartels.deze zijn rustig s'nachts',en als ze geluid maken is dit lang niet zo hard als bij de euro.kwartels.