Mededeling

Collapse
No announcement yet.

even naar de bossen geweest voor een tak

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • even naar de bossen geweest voor een tak

    Ik ben ff naar de bossen geweest, voor een tak, die in de voliere komt, maar
    die zit nog helemaal onder de alg en schors, moet ik die eerst ontdoen van het schors en alg, of mag de tak zo de voliere in, verder weet ik niet wat het voor boomsoort is. in ieder geval geen denneboom of spar


  • #2
    Tomorrow is the first day of the rest of your life...

    Opmerking


    • #3
      Die zit vol korstmossen. Of het kwaad kan weet ik niet maar ik vind het nooit zo hygienisch met al die kieren en plakjes op de takken. Ik zou opnieuw naar het bos gaan en een schone tak halen zonder mossen.
      Dit is wel mooi dus als je een hele lage bevolking in je kooi hebt is het alleen maar extra mooi. Heb je veel vogels dan is dat korstmos een hechtingsplaats voor stront en troep.

      Opmerking


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Marx
        Die zit vol korstmossen. Of het kwaad kan weet ik niet maar ik vind het nooit zo hygienisch met al die kieren en plakjes op de takken. Ik zou opnieuw naar het bos gaan en een schone tak halen zonder mossen.
        Dit is wel mooi dus als je een hele lage bevolking in je kooi hebt is het alleen maar extra mooi. Heb je veel vogels dan is dat korstmos een hechtingsplaats voor stront en troep.
        Kan hem natuurlijk ook helemaal ontdoen van mos & schors, wel ff wat werk,maar dan ben ik weer ff bezig.

        groeten,Peter

        Opmerking


        • #5
          Dit is wel mooi dus als je een hele lage bevolking in je kooi hebt is het alleen maar

          Oorspronkelijk geplaatst door Marx
          Die zit vol korstmossen. Of het kwaad kan weet ik niet maar ik vind het nooit zo hygienisch met al die kieren en plakjes op de takken. Ik zou opnieuw naar het bos gaan en een schone tak halen zonder mossen.
          . Heb je veel vogels dan is dat korstmos een hechtingsplaats voor stront en troep.
          Het is idd veel mooier en hygienischer.ik heb de tak helemaal schoongemaakt
          en ligt/staat nu in de voliere, fraai gezicht, vindt ik zelf.

          Opmerking

          Working...
          X