Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoe doen jullie het met de vakantie???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • hoe doen jullie het met de vakantie???

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxgeen

  • #2
    Hallo Barend. Ik had gedacht dat U mischien na 35 jaar vogels houden wel een "network" van vrienden en bekenden zou hebben die ook onze hobby beoefenen en bij U in de omgeving wonen. Mischien zou U met deze groep kunnen samenwerken om elkaar's vakantie of mischien weekeindje weg te kunnen overbruggen. En is er bij U in de omgeving geen vogelvereniging waarvan U lid bent/kunt worden om zo nieuwe banden te leggen? Hoop dat het nog een beetje lukt en U toch met een gerust hart op kantantie kan. Prettige vakantie. Groet, Kees Nieuw Zeeland

    Opmerking


    • #3
      Er zijn veel mensen die vanwege hun huisdieren gewoon niet op vakantie gaan.

      Opmerking


      • #4

        Opmerking


        • #5

          Opmerking


          • #6
            Onze buren weten niks van vogels, maar we geven ze een blaadje met alle uitleg omtrent voeren en (als we langer dan een week weg zijn) de schoonmaak. Ze doen dat wel graag hoor, met vogeltjes omgaan
            Matsje <3

            Opmerking


            • #7
              Hi Barend. vogels mee ha? beetje moeilijk natuurlijk als je meer dan een kooi of twee hebt. U komt er wel uit denk ik. Ik laat ook niet mijn vogels aan Jan en alleman over. Moest daar wel twee vakanties naar West Australie bij afzeggen. De vrouw ging gewoon in haar eentje. Allebij blij. nogmaals prettige vakantie. Groet, Kees Nieuw Zeeland

              Opmerking


              • #8
                Weekendje

                Hallo

                Toen ik nog alleen maar kanarie's had ging ik wel met vakantie.
                Maar sinds 2 jaar ga ik in het broedseizoen niet meer met vakantie.
                Hooguit een weekendje weg als de vogels allemaal op eieren zitten.
                Maar als er jongen zijn ook dat niet en dan gaat de vrouw en kinderen lekker alleen weg. Blijf ik thuis om met de vogels bezig te zijn. Wij gaan pas in het naseizoen weg. Na het broedseizoen. Ach ja alles voor de vogels he hahahaha.
                mvg Gerard 6

                Opmerking


                • #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Barend
                  ja , jij bent altijd zo negatief , snap je niet?

                  ik ga wel op vakantie.
                  We gaan ook niet op vacantie hoor.Met twee honden en ongeveer 30 vogels zal wel moeilijk zijn.De honden kan ik natuurlijk wel meenemen maar mijn vogeltjes laat ik niet zo maar achter.Ook niet als er oppas is.
                  Geduld is een schone zaak, maar het kunnen opbrengen is de kunst.

                  Opmerking


                  • #10
                    Vervelend als je geen oppas voor je vogels hebt en toch graag op vakantie wilt. Ik verkeer in een toch wat bevoorrechte positie.... ik heb elke dag vakantie
                    Ik heb een grote tuin met vogels, kippen, honden etc. en dan is het toch niet gemakkelijk op oppas te krijgen. Ik verzorg wel de dieren van wat maten bij mij in de buurt.

                    Hans.
                    Tomorrow is the first day of the rest of your life...

                    Opmerking


                    • #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Barend
                      ja , jij bent altijd zo negatief , snap je niet?

                      ik ga wel op vakantie.
                      Heeft weinig met negatief te maken .
                      Er zijn mensen die hun huisdieren belangrijker vinden dan vakantie !!!

                      Je weet van te voren als je met dieren begint dat die het hele jaar verzorgd moeten worden . En niet iedereen heeft de mogenlijkheid om een ander dat te laten doen ,en er zijn er ook velen die hun dieren niet toevertrouwen aan een ander.
                      Zowel met slecht als goed weer ,ook als je ziek bent ,en natuurlijk ook in de vakantie ,moeten je dieren gewoon normaal verzorgd worden.

                      Opmerking


                      • #12
                        ik en een vriend niet ver van mijn thuis geven elkaars vogels, als we weg zijn

                        => medaar, slim gezien van je

                        Opmerking


                        • #13
                          Ik ga buiten het broedseizoen maar ik heb ook een oppas die in huis komt zitten als wij weg zijn.

                          Opmerking


                          • #14
                            mee nemen

                            is dat geen optie, meenemen ? nee, dat zal niet gaan, onze zoon is nu met vakantie, en als wij weg gaan, neemt hij de taak op zich. goed geregeld zo.
                            groeten Ton
                            mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

                            Opmerking

                            Working...
                            X