PDA

Bekijk Volledige Versie : Jonge vogels

Dovelett
07-07-2009, 20:45
Wat zijn dit voor babies?

RonWiel
08-07-2009, 06:49
ik denk zelf jonge zwanen :eek:

uuuh heb je daar geen idee van? je weet toch wat je in je kooi of voliere hebt neem ik aan of is het een foto vanuit het wild?

Als het uit het wild is, goed gedaan zo, ouder vogels vonden het vast jammer dat ze ook niet op de foto mochten

Komt ie bij je uit kooi of voliere........je hebt echt tijd tekort voor je vogels anders had je toch op zijn minst in 14 dagen tijd kunnen zien wat er op het nestje zat

Is het geen van allen? ja dan heb je de vraag niet goed gesteld en de boel niet juist omschreven dus wat meer info is dan wellicht op zijn plaats.

dus laat maar horen :)

Dovelett
08-07-2009, 07:24
Ik weet wel wat ze zijn:D

Wilde gewoon weten of anderen dat konden zien.

Nee, zijn geen zwanen. Zijn insecteters

Hans de Vries
08-07-2009, 09:06
Tja, insecteneters..... daar heb je heel veel van. En die kleine dingen lijken allemaal op elkaar. Je moet wel expert zijn om in dit stadium al te kunnen zien wat het zijn.
Maar dan weten we nog niets. Ik ben toch wel nieuwsgierig.

Hans

lambert46518
08-07-2009, 10:37
is aan deze vraag, voor het goede antwoord ook een prijs beschikbaar.

zal alvast gokje wagen denk prostelentes prostelatus

tropen kweker
08-07-2009, 15:57
ik gok toch op jonge zwanen hoor...:p

Hans de Vries
08-07-2009, 21:17
nou ik niet hans de vries
als het een foto is die genomen is van een in de vrije natuur nest dan denk ik dat dovelett zich moet schamen.

ene je hoeft geen expert te zijn om te zien wat voor jongen dit zijn,kijk eens niet alleen naar de jongen kijk ook naar nestbouw etc. etc. dan kom je een heel eind.
mvg

Storm in een glas water.... Ik denk dat Dovelett ons gewoon wil laten raden wat voor jonge vogels het zijn. Waarschijnlijk betreft het een foto die zij ergens tegen kwam; ze heeft geen tijd om te fotograveren want ze werkt hard aan de volière....:cool:

En verder, mijn kennis betreffende insecteneters gaat niet zo ver dat ik kan vertellen wat voor jongen in het nest liggen..... En ik ben dan vast niet de enige op dit forum.

Groeten
Hans.

Dovelett
09-07-2009, 19:34
De jonkies waren witte kwikstaartjes. Zijn eerder op de dag overleden......:huh

Het waren trouwens vogeltjes in gevangenschap. Alleen hun moeder leeft nog

medaar
09-07-2009, 20:19
De jonkies waren witte kwikstaartjes. Zijn eerder op de dag overleden......:huh

Het waren trouwens vogeltjes in gevangenschap. Alleen hun moeder leeft nog

blijf eraf .