Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Doffer of duivin?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Doffer of duivin?

    Zo ik heb weer wat raadsels. Heb 3 lachduiven en ik weet niet wat het is.

    Ook heb ik 2 figurita jongen en daar weet ik ook niet of het hij/zij is.

    Er zijn onder jullie die daar oog voor hebben, dus ik gooi wat foto's neer als het mag.

    Volgorde van foto's

    Wildkleur lachduif, Oranje lachduif, Bont oranje lachduif, Figurita moeder(links) en kind, Figurita vader(achter) en kind
    Bijgevoegde Bestanden

  • #2
    Heb je die figurita's echt in vogelkooitjes zitten? Of was dat voor de foto? Die moet je wel buiten in de tuin houden en niet in kooien. Dit zijn toch echte vliegduifjes en geen huisdiertjes.

    Opmerking


    • #3
      Was echt alleen voor de foto.

      Opmerking


      • #4
        we geloven je
        Groet'n uut Drenthe

        Opmerking


        • #5
          Gelukkig maar

          Zo en nu de raadsels Ik wil namelijk 1 van de figurita jongen ruilen voor een ander geslacht als het jong die ik hou en ik wil of de oranje of de bonte oranje lachduif houden als partner voor de wildkleur.

          Verwantschap ed.

          Opmerking


          • #6
            Heb je ook een foto van de voliere waar de tortelduiven inzitten ?
            En het nieuwe verblijf van de postduiven zou ik ook weleens willen zien.

            Opmerking


            • #7
              Ik ben dit topic gestart omdat ik wil weten of iemand uiterlijk kan zien of ik met doffers of duivinnen te maken heb. Kan iemand me dat vertellen ja of nee?

              En het zijn lachduiven, geen tortelduiven

              Opmerking


              • #8
                Wanneer je ze niet meer veel te klein huisvest, zul je het aan het gedrag van de dieren kunnen zien.

                Opmerking


                • #9
                  Die duiven zijn nog te jong om het te kunnen zien. Pa Figurita die baltst mooi, da's duidelijk en ma Figurita heeft een ei gelegd, da's ook duidelijk. Als je duiven van onder half jaar heb, kun je dat niet zo makkelijk zien he?

                  Bedankt dat je me verwijt dat ik mijn dieren te klein huisvest.

                  Opmerking


                  • #10
                    Hallo Dovelett vaak wordt met lachduiven dezelfde duiven bedoeld als turkse tortels klopt wel niet maar men weet wel wat je bedoelt vandaar.
                    De 1e foto een doffer de 2e foto een doffer met een beetje twijfel 3e foto is nog te jong om zeker te zijn maar denk ook een doffer en die figurita's(1e foto) een doffer en een duivin,bovenste een duivin en de onderste een doffer.
                    Ben benieuwd of het klopt.
                    Mvg,
                    Kingfisher
                    Mvg,
                    Kingfisher.

                    Opmerking

                    Working...
                    X