Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eitje verdwenen???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Eitje verdwenen???


  • #2
    muizen/ratten

    hoi
    heb je een buiten of binnen volliere
    als het buiten is kan het zijn dat je last heb van muizen of ratten
    heb dit namelijk ook gehad
    ik heb toen gezien dat een muis een eitje weg heeft gejad
    vrg marthijn

    Opmerking


    • #3
      Binnen...

      Het was ook wel zo dat het eitje dikwijls in de nest lag, onder een hoop nestmateriaal.

      Kan het zijn dat het eitje uit het nest is gevallen (of geduwd), dat het leeg was (niet bevrucht) en dat de overschot is opgegeten door de (andere) vogels?

      Opmerking


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door trainfreak
        Binnen...

        Het was ook wel zo dat het eitje dikwijls in de nest lag, onder een hoop nestmateriaal.

        Kan het zijn dat het eitje uit het nest is gevallen (of geduwd), dat het leeg was (niet bevrucht) en dat de overschot is opgegeten door de (andere) vogels?
        Dat zal het inderdaat wel zijn.
        Als er maar 1 eitje is ,,en het ligt ook nog geregeld onder het nestmateriaal ,dan betekend dat ,dat ze ook niet echt van plan waren om te broeden ,,ze vinden nu misschien zelf wel dat het er lang genoeg heeft gelegen ,en hebben het er zelf uitgegooid.
        En dan zeker met meerdere vogels is zo'n eitje al snel helemaal weg.

        Opmerking


        • #5
          Animal, de laatste week zat het vrouwtje wel regelmatig op de nest.

          Ochja, misschien heb ik nog een volgend nestje

          Opmerking


          • #6
            de eerste keer was bij mij het nestje ook niks : 2 eitjes en onregelmatige broed.
            Nu na 1.5 week weer 4 eitjes liggen en ze broeden de ganse dag door, ik kan zelfs niet controleren want ze komen er niet van af

            veel sucs

            Opmerking

            Working...
            X