Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dik?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Dik?

    Goedenavond mensen.
    Ik heb dus een doffer met een 'buikje' Als ik hem in mijn hand pak, voel ik ook duidelijk het verschil in gewicht tussen een andere duivin of zo. Hij zit strak in de veren en brengt goed jongen voort, maar hij is wel groter (duidelijk verschil in grootte) dan de andere duivinnen. Wanneer is hij te vet en hoe zie je dat?
    Matsje <3

  • #2
    Het kan goed zijn dat het gewoon een diamantduif is die uit selecie kweek is ontstaan. ik heb wel eens een diamantduif gezien die net ze groot was (als niet groter) als een engelse grasparkiet.

    Meschien kun je wat foto's plaatsen?

    Opmerking


    • #3
      Ik zou heel graag foto's plaatsen, maar hij zit juist op zijn nest. Morgen, misschien. Hij komt er namelijk alleen af om te eten. Vroeger merkte ik het verschil heel erg, toen vloog hij door m'n kamer en ging op mijn vinger zitten. Na 5 minuten moest hij er al af, omdat ik kramp kreeg Als hij boven op een knuffel van de Teletubies ging zitten, plooide dat bovenste 'ding' naar beneden.
      Matsje <3

      Opmerking


      • #4
        Kan best dat ie door het broeden (alleen maar zitten en eten dus) een buikje heeft gekregen maar als ie straks weer vaker gaat vliegen, wordt hij ook weer dunner

        Opmerking


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door angela
          Kan best dat ie door het broeden (alleen maar zitten en eten dus) een buikje heeft gekregen maar als ie straks weer vaker gaat vliegen, wordt hij ook weer dunner
          Matsje <3

          Opmerking

          Working...
          X