Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jonge zanglijsters

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Jonge zanglijsters


  • #2
    3.9

    mooi ze zang lijsterkweek. ringmaat is 3.9 staat in boekje van bof van juni 2009.
    veel suskewietjes van medaar

    Opmerking


    • #3
      NL 4.0mm

      Hallo

      Ik ben wel benieuwd naar de paar verrassende feiten die jullie zijn tegen gekomen??.
      mvg Gerard 6

      Opmerking


      • #4
        oja dat het ik wel even wat duidelijker kunnen vermelden.

        Hierme bedoel ik dat we ze ook bij andere vogels hebben, wat de meeste mensen juist afraden.

        Opmerking


        • #5
          In mijn ogen niet bijzonder

          Oorspronkelijk geplaatst door MaxWeijers
          oja dat het ik wel even wat duidelijker kunnen vermelden.

          Hierme bedoel ik dat we ze ook bij andere vogels hebben, wat de meeste mensen juist afraden.
          Aaaaa dat bedoel je. Nou de zanglijster is de ideale vogel voor in een gemengde voliere (wel met wat ruimte natuurlijk). Ze trekken zich helemaal niets aan van de mede bewoners die zien ze haast niet eens staan.
          Veel plezier met de Zanglijsters het zijn geweldige vogels waar je veel plezier aan kunt hebben. En niet teveel meelwormen geven.

          Ohja als je eens een paar huisjesslakken geeft kun je ook nog de lijstersmidse zien erg mooi om te zien. Wel goed opletten waar je die huisjesslakken vandaan haalt.
          mvg Gerard 6

          Opmerking


          • #6

            Opmerking


            • #7
              pas op met meelwormen, een lijster slikt ze zo binnen. veel regenwormen geven, en ze zelf geven met de hand ,zo worden ze zeer tam. weet je al wie een man of pop is????. zie maar in keel kleurverschil. ????? jaja zie maar. is echt waar ze.

              Opmerking


              • #8


                Voor de zanglijsterliefhebbers: een witte pop met buffalo's voor haar jongen in de bek.

                Opmerking


                • #9
                  echt apart en leuk om te zien.........mist een achterteentje????
                  Je hoeft niet ziek te zijn om beter te worden!

                  Opmerking


                  • #10
                    zeer mooi

                    Hele mooi vogel Robin.
                    Inderdaad zie ik teentje minder bij haar. Maar dat geeft niks wat betrefd haar schoonheid.
                    mvg Gerard 6

                    Opmerking


                    • #11
                      Idd. lijkt het alsof de vogel een teentje mist. Toch is het niet zo. Kijk maar...



                      Tja, als er net een takje voorzit...

                      Opmerking


                      • #12
                        zanglijster

                        Oorspronkelijk geplaatst door Robin
                        Idd. lijkt het alsof de vogel een teentje mist. Toch is het niet zo. Kijk maar...



                        Tja, als er net een takje voorzit...
                        zo zijn allen jaloersman op zoon mooie kweek. proficiat.

                        Opmerking


                        • #13
                          heeft niks met jalouzie te maken medaar, integendeel vind het gewoon prachtig om te zien!! Heb je meer van die aparte kleur vogels?
                          Je hoeft niet ziek te zijn om beter te worden!

                          Opmerking


                          • #14
                            Daar is ie dan toch een volwaardige pop hahaha
                            mvg Gerard 6

                            Opmerking


                            • #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door RonWiel
                              heeft niks met jalouzie te maken medaar, integendeel vind het gewoon prachtig om te zien!! Heb je meer van die aparte kleur vogels?

                              Opmerking

                              Working...
                              X