PDA

Bekijk Volledige Versie : Beplanting en catharina's

Mikemat
03-06-2009, 10:25
Hoi,

Even een vraagje.
Heb 6 catharina's in buitenvoliere.
Aan 1 zijde van de voliere zit geen gaas maar trespaplaat.
Daar deze vogels bij het uitvangen nogal heftig gaan vliegen heb ik schrik dat er eentje eens tegen de trespa vliegt met alle gevolgen vandien.
Waar tralies zit kunnen de zich vastpakken maar daar dus niet

Mijn vraag, ik had gedacht daar 2 mooie hoge planten te plaatsen, maar kan iemand mij even helpen hiermee, want kom er niet meer uit met dat giftig en niet giftig :)

Catharinas zijn voor zover ik weet niet echte grote slopers dus het zou moeten kunnen, in ieder geval een poging waard vind ik.

Ik hoor het graag mensen :help
Mvg MIke

MaartenF
04-06-2009, 16:42
Mijn ervaring is dat catharina's alles slopen, de man waar ik ze kocht zei ook dat het kon maar daar ben ik achter gekomen, ik had een prachtig beplante voliere maar die hadden ze binnen een week bijna gesloopt.
Als je wat tegen e achterwand wil doen, moet je gewoon een keer naar het bos gaan en een paar flinke takken verzamelen en tegen de achterkant zetten.

sterkeroy
04-06-2009, 19:25
Hallo,

Ik heb zelf conniferen daar blijven ze helemaal vanaf.

gr roy

robinn.
18-06-2009, 15:39
je zou 2 hoge buxus planten neer kunnen zetten, volgens mij zijn ze niet giftig, en catharina's zijn geen grote slopers, als je veel wilgentakken in de voliere legt/ophangt dan zullen ze de andere planten wel met rust laten..