Mededeling

Collapse
No announcement yet.

neusdop

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • neusdop

    hallo allemaal

    mijn grote engelse (jong van november 2008) heeft nog steeds niet 1 kleur neusdop dat had toch al na 3 maanden een blauwe of een bruine dop moeten zijn?

    groetjes van simone
    Don't judge me. You only see what i choose to show you.

  • #2
    Als de neusdop nog steeds blauw-wittig is dan is het een pop, anders was hij al helemaal blauw geweest als het een man zou zijn.

    bij albino/lutino zou het een ander verhaal zijn omdat de mannen geen blauwe neusdop krijgen , maar een roze..

    MVG budgie..

    Opmerking


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door simone
      hallo allemaal

      mijn grote engelse (jong van november 2008) heeft nog steeds niet 1 kleur neusdop dat had toch al na 3 maanden een blauwe of een bruine dop moeten zijn?

      groetjes van simone
      kunt u een foto plaatsen?

      Opmerking


      • #4
        foto



        ik zal kijken of ik een beter foto kan maken maar tot dan moeten jullie het hier mee doen hoop dat het een beetje duidelijk te zien is

        groetjes van simone
        Don't judge me. You only see what i choose to show you.

        Opmerking


        • #5
          Da's een pop.
          Bij sommige poppen verkleurt de neusdop pas na 8 maanden, of zelfs nog later.

          Opmerking


          • #6
            kan ik er dan wel mee naar de tt van dit jaar (tt bij ons in het dorp begin november) als de neusdop nog niet op kleur is? want ik heb nog een jong maar die is later geboren. of gaat dat tenkoste van de punten?

            groetjes van simone
            Don't judge me. You only see what i choose to show you.

            Opmerking

            Working...
            X