Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Misschien hoort hier toch niet thuis maar....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Misschien hoort hier toch niet thuis maar....

    Ik weet dat deze plaatjes horen hier niet thuis maar ik wil toch mijn vogelbewaker laten zien voor jullie.Het is een schat van 16 wekjes.Hij naam is D.J.Ad en zit heel vaak bij de voliere naar de vogels te kijken.En ik ben heel blij met deze scheetje.
    Oh ja de ras is Amerikaanse bulldog.En als iemand durft te zeggen dat hij geen schatje is........grapje

    Geduld is een schone zaak, maar het kunnen opbrengen is de kunst.

  • #2
    Ja dat is een mooi beestje en dat wordt straks een hele brede sterke kerel.
    Mooie hond.
    mvg Gerard 6

    Opmerking


    • #3
      tof beestje

      Opmerking


      • #4
        Prachtige vogelwaker, erg leuk.
        Groet Ton,
        www.allevogels.nl

        Opmerking


        • #5
          @ Goulds 75,

          Mooie hond -goede kleur- rednose, jahoor mooi!!

          enne 16 weekjes... haha wacht maar af, tot ie volwas is !!

          Brede sterke dieren die voor hun baas door het vuur gaan, en als het moet, tot de dood er op volgt..

          Buiten de BullMastiff , geen betere beschermer voor het gezin..

          gr. J@siu !!
          Mijn "Kritiek" is altijd mijn "Eerlijke Mening" en nooit mijn "Commentaar" !!!

          Opmerking


          • #6
            Dit is geen rednose hoor, hij heeft een vlinderneus wat zoveel betekent als te weinig pigment in de neus. Een rednose is een hond met een verdunde kleur die daardoor een oranje of rossige neus heeft. Deze hond heeft dat niet gezien ook zijn zwarte masker

            Mooi beestje hoor overigens. Wat is die andere hond die jij op de bank hebt liggen? Stafford?

            Hier zitten ook twee vogelbeschermers Ik had er drie maar helaas kreeg er een kanker dus er zijn er nog maar twee.

            Opmerking


            • #7
              mooie beestje marx en gould


              en marx ook mooie aguarium heb je daar echt koraal in zitten?

              ik heb ook een aguarium maar mijn vissen hebben nu een schimmel dusz heb spul gehaald maar helpt voor geen meter (bijna alles is al dood)

              weet jij mishcien nog een optie?
              mvg roy (vogelfreak)
              kijk ook eens op mijn site www.roy-vogels.nl

              Opmerking


              • #8
                Mooi hondjes Marx en aquarium ook.De andere hond op de bank is Bullet de broer van D.J. Alleen hij heeft iets langere neus.Klassieke tipe noemen ze dat geloof ik.En D.J is de bully tipe of zo iets.
                Bullet en hij baasje komen enkele keer per week langs om de hondjes laten spelen.


                J@siu
                Ja ik weet het dat ze groot worden.De vader is een bakbeest maar erg mooi en super karakter en de moeder ook hoor.Hij is nu al dol op kinderen en de kwarteleitjes
                Geduld is een schone zaak, maar het kunnen opbrengen is de kunst.

                Opmerking


                • #9
                  Groet Ton,
                  www.allevogels.nl

                  Opmerking


                  • #10
                    Vogelwacht

                    Mooie honden Marc
                    Tja het hoort hier inderdaad niet maar het is wel een keer leuk.
                    Hier dan mijn Vogelwacht en waaks zijn ze, al zou je dat zo niet zeggen.
                    En verschrikkelijk lief voor de kinderen. Jaaa dit zijn echte vrienden voor het (hun) leven.

                    Vogelwacht 1 Spikkel



                    Vogelwacht 2 Turbo

                    mvg Gerard 6

                    Opmerking


                    • #11
                      vogelwacht genoeg..

                      Er komt geen andere vogel of kat in de buurt overdag nog niet savonds
                      Wij hebben een Weimaraner of berejager ook genoemd.
                      Achter deze hond zit een lang verhaal van vroeger toen wij hem nog niet hadden .

                      Foto van eerst ( je ziet dat hij zijn oog bijna niet open krijgt door de ontsteking) :




                      Foto van nu( best veranderd he ? ) :



                      Hij was vroeger een uitgestoten hondje en zat altijd in een hoekje in een boerderij.
                      Daarna heeft mijn tante hem en nog eentje mee gepakt toen zij dit zag.
                      Toen de hond heel veel ziektes heeft gehad van parasieten en veel medicijnen kreeg heeft ze last van haar uit val gehad en is ze meer dan 6 maanden niet mogen opstaan en wandelen. Elke dag moest mijn neef een half uur elke poot in een warm water bad steken.
                      En ze zat de hele dag alleen binnen .
                      Dus mijn tante wou hem weg doen.

                      Dus wij even bellen ( pak maar mee hoor ! )

                      Dus wij krijgen hem met nieuwjaarsdag..
                      Wij even een wandelingetje doen en ja hoor je kon trekken en sleuren aan haar ze voelt niks.

                      Wij naar dierenarts de volgende dag :
                      Oog ontsteking aan beide kanten, Oorontsteking en verder nog wat problemen met de huid aan de poten.

                      Dus zij kon niet mooi naast wandelen.
                      Paar maanden later bij een honden trainer geweest : Honden trainer pakt haar bij de riem en bij de eerste hond derekt raak beginnen met blaffen, de honden trainer trekt aan de riem en hangt hem zelfs op maar niks helpen.
                      Hij pakte de schok riem dus een riem die elektrische schokken geeft als zij niet luisterde. Dit helpt bij zijn honden wel ( Duitse scheper).

                      Dus riem aan en op standje 5. Trainer zij dit is voor de normale hond. :
                      Komen een hond tegen geeft een shokje, en geen reactie van de hond.

                      Dus de riem dan maar op standje 10, de trainer zij dit is voor echte honden zo als politie honden. :
                      Resultaat : ze voelde niks !

                      Dus dit bleef door gaan..20,30,40,50,60,70 ( toen kneep hij zen ogen een beetje dicht) en toen 80 ja raak.
                      80 was het dus dat is 8 x zo veel als een politie hond krijgt bij de training.

                      Dus wij gebruikten een pennen band nu en die helpt ook wel.
                      Overgestapt op andere voeding en dit verhelpt bijna alle ziekte die ze had.

                      Nu is ze echt een lieve maar wel speelse hond.

                      Je kan alles met haar doen op haar liggen alles en we hebben haar nog maar 6 maanden .
                      De haar uit val plekken zijn ook aan het toe groeien ondertussen.
                      Iedereen uit de familie vind het een lieve en fijne hond .

                      Lange uitleg voor een hond die heeft geleden !

                      Opmerking


                      • #12
                        Mooie hond hoor die bruine
                        Kvind hem echt fantastisch

                        greets

                        Opmerking


                        • #13
                          haha probeer onze hond maar eens zo netjes op de foto te krijgen!!

                          de naam ''jack russel'' zegt bij de meeste mensen wel genoeg denk ik
                          Groet'n uut Drenthe

                          Opmerking


                          • #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door tropen kweker
                            haha probeer onze hond maar eens zo netjes op de foto te krijgen!!

                            de naam ''jack russel'' zegt bij de meeste mensen wel genoeg denk ik
                            Nou, eentje zal nog wel gaan maar ik heb drie van die apparaten..
                            Maar wil ze voor geen goud missen!

                            Hans
                            Tomorrow is the first day of the rest of your life...

                            Opmerking


                            • #15
                              Tot nu toe alleen nog maar honden zie ik, maar dit is onze vogelbewaker:


                              Nu is hij nog te jong, maar straks wordt het een stoere kater die alle andere katten uit onze tuin houdt..

                              Opmerking

                              Working...
                              X