Mededeling

Collapse
No announcement yet.

man/pop?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • man/pop?

    hey

    kunne jullie mischien zien of dit een man of pop is?





    er is mij vertelt dat het een pop is maar wat zeggen jullie
    mvg roy (vogelfreak)
    kijk ook eens op mijn site www.roy-vogels.nl

  • #2
    Ik zie dat helaas niet. Alleen wil ik je echt even op het hart drukken dat die voliere heel erg niet geschikt is voor bonte boeren. Veel te open en geen dichte wanden. Wat je even moet doen is minimaal de achterwand en een zijwand dichtmaken want dit gaat je zeker telleurstelling geven. Misschien zie ik het verkeerd hoor en mis ik beschutting die er wel is. Het blok hangt in ieder geval echt beroerd zo in de wind

    Opmerking


    • #3
      hey

      de andere kant waar ik tegen aan sta is helemaal dicht (deel met schutting platen en 1 deel met dakplaten het dak erboven zitten ook dakplaten op)

      daar zitten ze wel uit de wind
      mvg roy (vogelfreak)
      kijk ook eens op mijn site www.roy-vogels.nl

      Opmerking


      • #4
        man of pop

        Ik zou een paar veertjes trekken en die naar Gendika sturen. Dan heb je zekerheid. Zo kan ik het ook niet zien.

        Opmerking


        • #5
          Mijn complimenten

          Dna lijkt mij in dit geval ook het beste en de enigste echte zekerheid .

          Mijn complimenten voor het formaat kooi van de Bonte Boeren,daar zullen er veel jaloers opzijn .

          Groeten Rene

          Opmerking


          • #6
            hey

            ik ga ook een paar veren uittrekken maar omdat je ook aan de borst kunt zien of het man of pop is dacht ik mischien dat ze het hier ook weten
            mvg roy (vogelfreak)
            kijk ook eens op mijn site www.roy-vogels.nl

            Opmerking

            Working...
            X