Mededeling

Collapse
No announcement yet.

is het mogelijk?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • is het mogelijk?

    Onderwerp/stelling achterhaald
    my birds(twa's etc.): http://www.youtube.com/watch?v=C85HO15nawY

  • #2
    The proof of the pudding is in the eating

    Opmerking


    • #3
      natuurlijk gaat dat zijn zeer mooie vogels trouwens

      EN NEE deze zijn niet vruchtbaar

      en zolang je er zelf maar plezier aan beleeft nietwaar

      frank4

      Opmerking


      • #4
        klopt is waar ik vond namelijk een paar bastaarden wel mooie vogels met name als vb de f1tjes maar ik dacht volgens mij kanje een mooiere vogel kweken met een roodmus vanwege de tekening etc. en hoef er verder ook geen jongen meer van, aan de zang heb ik meer plezier.
        over dat boek is me ook al vaker verteld maar ik denk dat ik daar nog even mee wacht want wil niet echt volop bastaarden gaan kweken wie weet later eens. maar ik hou het eerst alleen met het proberen van een f1tje(wellis waar met de roodmus) daar ga ik het dan ook bij laten als het eenmaal gelukt is en gouw verder met mijn favoriet goudvinken
        my birds(twa's etc.): http://www.youtube.com/watch?v=C85HO15nawY

        Opmerking


        • #5
          vraag mij eigenlijk af of je wel eens kapoetsensijsen gekweekt hebt, zo nee probeer die dan eerst te kweken en dan pas bastaarden,

          Omdat bastaarden mooi zijn is geen reden er zijn schitterende vogels en bastaarden brengen hier geen verbetering in.

          Opmerking


          • #6
            Iedereen zijn eigen hobby toch?

            Lambert, waarom zou Giovink geen bastaarden mogen kweken.
            Jij laat je toch ook niet voorschrijven wat wel of niet een goede reden is om je hobby uit te oefenen? Ik kweek zelf grasparkieten maar zie wel degelijk een uitdaging in het kweken van bastaarden.
            Jij niet, so what?

            Groet,

            Herman

            Opmerking


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Giovink
              bastaarden te kweken met Kapoetsensijs x Mexicaanse roodmus.

              is dat al vaker gelukt? en zijn hier voorbeelden van(foto's etc.)?
              Kan zonder meer, de mexicaanse roodmus zit erg dicht bij de kanarie en die bastaarden zijn natuurlijk bekend. De man is dan de capuzensijs, die paart erg snel met veel soorten, ook met de putter geeft mooie bastaarden.

              Ik heb foto's van deze kruising, capuzensijs x mexicaanse roodmus, gezien in een italiaans boek over bastaarden, 'Gli Ibridi' daar staat ook een bastaard in van capuzensijs x kruisbek.

              Als je de foto wilt zien dan moet je even een mail sturen

              Ik heb twee jaar geleden mooie bastaarden van putter x goudvink gekweekt, prachtig om te zien.

              groet

              rob van der hulst
              Kweken met Amerikaanse zangvogels 2 is nu te koop! Ruim 350 prachtige foto’s van Amerikaanse vogels in broedkooien, volières en de natuur!

              Opmerking

              Working...
              X