Mededeling

Collapse
No announcement yet.

help!! mijn zebravink kan niet goed vliegen.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • help!! mijn zebravink kan niet goed vliegen.

    Hallo allemaal.
    IK heb vandaag wat zebravinken van broedkooitjes naar de buiten voliere gedaan. Maar een van de zebravinkjes kan maar een meter hoog vliegen. wat kan dit zijn??

    wouter

  • #2
    Gebrek aan beweging en vetzucht door het zitten in een kleine kooi kan de oorzaak zijn. Hoe lang zitten ze daar al in? Verder kan het een pop zijn met legnood of gewoon een zieke vogel

    Opmerking


    • #3
      hallo marx
      Het zebravinkje is een jong van vorg jaar en heeft 5 maanden in een broedkooitje gezeten. Het is een popje van ongeveer een jaar oud.

      wouter

      Opmerking


      • #4
        Zou inderdaad kunnen zijn dat de spiermassa wat afgezakt is.
        Houd het even in de gaten. maar waarschijnlijk zal ze steeds beter gaan vliegen. Zorg er wel even voor dat ze water en voer ter beschikking heeft.
        Groeten,

        Arjan

        Opmerking


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door wouter
          hallo marx
          Het zebravinkje is een jong van vorg jaar en heeft 5 maanden in een broedkooitje gezeten. Het is een popje van ongeveer een jaar oud.

          wouter
          Dan denk ik dat ze vervet is of legnood heeft. Is haar achterkant wat dikker? Meestal kan je het wel zien aan hoe ze zitten of beter liggen op de stok.

          Opmerking


          • #6
            wennen

            hoi
            had ik ook ik had mijn vogels in de winter in een binnenvolliere van 2 bij 1,5 bij 1 toen ik ze van het voorjaar weer naar de buitenvolliere deed moesten de zebravinken eerst weer wennen.
            maar naar 1 of 2 dagen vliegen ze weer als eerst.
            groeten marthijn

            Opmerking


            • #7
              okee bedankt voor het reageren!!

              wouter

              Opmerking


              • #8
                ja gelukkig ze vliegt weer.
                bedankt

                wouter

                Opmerking

                Working...
                X