Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mozaikje doet vreemd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • mozaikje doet vreemd

    Ik heb over een paar maanden een koppeltje mozaikjes gekocht.
    3 dagen erna is het vrouwtje overleden en het mannetje aleen achter gebleven en zag ik dat hij ook niet helemaal in orde was.
    Hij zit zeer goed in zijn pluimen en je ziet er niks aan , waar het niet dat hij een knarsend geluid maakt als hij adem en slaapt.
    Na wat vitamines en tijd was dat enigzins weg, een begon hij opnieuw te fluiten en wat levendiger.
    Dacht ok die is er weer door ik zet er terug een vrouwtje bij.
    Dat heb ik enkele dagen terug gedaan en bleek er niks aan de hand.
    Maar vandaag heb ik opgemerkt dat hij opnieuw begint te knarsen, net nu het vrouwtje begint te nesten.
    Weet er iemand er aan de hand zou kunnen zijn?
    Hij zit mooi in zijn veren, maakt een knarsend geluid bij het ademen (niet heel de tijd maar toch veel) en is kalm ( alsof hij verlegen is) en snurkt als een varken als hij slaapt.
    Alvast bedankt

  • #2

    Opmerking


    • #3
      Bedankt voor de reactie Xana, en ik hou u zeker op de hoogte.
      Maar kan de lookpoeder geen kwaad voor de pop en de kweek?
      Ik wil ze namelijk niet scheiden omdat de pop is beginnen nesten.

      mvg

      Opmerking


      • #4
        Al m'n vogels hier zitten ofwel op nest, of zijn bezig aan een nest of zitten met jongen... en ze krijgen ook nu en dan enkele dagen na elkaar water met lookpoeder.
        Look is niet schadelijk, een natuurproduct.
        Het werkt bloedzuiverend en... heeft een bepaalde geur waar mijten, luizen etc.. niet tuk op zijn.
        Enkel maar voordelen dus.

        Voor zover ik weet, kan je echt niets misdoen met look.

        Je kan look-olie kopen, je kan lookpoeder gebruiken of een teentje look persen en enkele druppels op een liter water mengen.

        Succes en ik hoop met je mee dat het werkt!!

        Opmerking


        • #5

          Opmerking

          Working...
          X