Mededeling

Collapse
No announcement yet.

broeden met chinese dwergkwartels

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • broeden met chinese dwergkwartels


  • #2
    13de dag? Dan komen die eitjes echt nu nog niet niet uit! Ze moeten er minstens 3 weken op broeden!
    Matsje <3

    Opmerking


    • #3
      Waarom gewoon beginnen en dan pas vragen? Kon je niet beter even uitzoeken hoe je dat moest aanpakken en dan goed beginnen? Ik heb er geen verstand van verder. Wt ik wel weet is dat het veel langer duurt dan 13 dagen. Dat is de broedtijd van nestblijvers. Nestvlieders is meestal een week langer. Weet je wel hoe je de jongen moet verzorgen als die er eenmaal zijn? Achteraf vragen is dan nl een beetje vervelend voor ze

      Opmerking


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Ilovediamantduifjes
        13de dag? Dan komen die eitjes echt nu nog niet niet uit! Ze moeten er minstens 3 weken op broeden!
        Tomorrow is the first day of the rest of your life...

        Opmerking


        • #5
          Raar... Bij vrienden (bij mij broeden ze nooit, dus heb ik nooit jongen) broeden ze altijd ongeveer 3 weken. Is het lekker warm buiten soms maar 2,5 weken. Dan zit je wel aan die 17-18 dagen. 2 weken is toch de tijd dat nestblijvers moeten broeden?
          Matsje <3

          Opmerking


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Ilovediamantduifjes
            2 weken is toch de tijd dat nestblijvers moeten broeden?
            Het ligt er ook aan hoe groot de vogel is. Grotere vogels hebben over het algemeen een langere broedduur, of het nu nestvlieders of nestblijvers zijn.
            CDKs zijn klein, dus die hoeven niet zo lang te broeden als grotere nestvlieders

            Opmerking


            • #7
              Geïnteresseerd in recreatieve sportbeoefening of wedstrijdsport; bij de Deventer Schermvereniging leer jij schermen en lichtzwaardschermen!


              Hier kun je gratis een boekje over kwartels downloaden.
              En inderdaat ,chinese dwergkwartels broeden tussen rond de 16 dagen.

              Opmerking


              • #8
                Tof. Zo leer ik elke dag wat bij
                Matsje <3

                Opmerking

                Working...
                X