Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bevestiging takken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • bevestiging takken

    Check ook mijn youtube kanaal voor leuke vogel filmpjes.

  • #2
    spijkertje bv

    Opmerking


    • #3
      Met schroef en plug, of je maakt een plankje waar je eerst van achteruit de tak aan vast schroeft en daarna schroef je het plankje aan de muur.
      Groet Ton,
      www.allevogels.nl

      Opmerking


      • #4
        ja dat lijkt me wel een goed idee andere tips altijd welkom misschien ook nog wat tips om mijn voliere gezelliger te maken
        Check ook mijn youtube kanaal voor leuke vogel filmpjes.

        Opmerking


        • #5
          bankstelletje erin of breedbeeld tv

          Opmerking


          • #6
            gezelliger he?.... ah :hangmat lijkt me leuk
            Groet'n uut Drenthe

            Opmerking


            • #7
              je zou ook een stuk van een boom met zijtakken ,er in kunnen zetten die klem komt te staan tussen de dak en de vloer .

              Opmerking


              • #8
                je kan in de betere dierenzaken speciale klemmetjes kopen.Kost bijna niks.Zoals deze.
                Geduld is een schone zaak, maar het kunnen opbrengen is de kunst.

                Opmerking


                • #9
                  en welke planten niet te groot zo groot is mijn voliere nauw ook weer niet zijn geschikt hou ook kwartels dus zat te denken een grasachtige
                  Check ook mijn youtube kanaal voor leuke vogel filmpjes.

                  Opmerking


                  • #10
                    Heb je een foto? Zo kan niemand je helpen want een plant groeit niet zomaar en overal.

                    Opmerking


                    • #11
                      neej de voliere is namelijk nog niet af en ben nog aan het zoeken naar ideeen ben van plan om gewoon plantenbakken te maken die niet te hoog zijn en dan ongeveer 25 cm breed en 1,5 meter lang en dan gewoon achter in de kooi daarom zou ik graag kleine plantjes willen die niet opgegeten worden en dan trappetjes dat de kwartels ertussen kunnen schuilen. en dan 1 wat groter boompje ofzo die komt gewoon in grote bloempot maar kan mijn voliere nog aan alles aanpassen. dus vraag ik daarom om wat ideeen. voliere is 2 bij 1,5
                      Check ook mijn youtube kanaal voor leuke vogel filmpjes.

                      Opmerking


                      • #12
                        Voor kwartels is heide ook erg leuk. Niet duur, dus redelijk makkelijk te vervangen als het niet blijft leven.
                        Verder bamboe heb je in alle soorten en maten, een buxus in een flinke pot, een kleine conifeer, klimop (hedera), geraniums als je van bloeiende planten houdt en verder alle grassen, gekocht of uit een braakliggend terrein geschept.
                        Groet Ton,
                        www.allevogels.nl

                        Opmerking


                        • #13

                          Opmerking

                          Working...
                          X