Mededeling

Collapse
No announcement yet.

niet zo frisse zebravink:(

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • niet zo frisse zebravink:(

    hey,

    mijn zebravinkje(pop) is van haar diaree af !! maar ik vind dat ze er niet zo fris uit ziet ( wat kan ik doen en wat is het ??

    is het een oplosing om ze terug bij elkaar te zetten??

  • #2
    Geen idee wat het is, maar ik zou haar nog niet terug bij de man zetten als ze nog ziek is.

    Opmerking


    • #3
      ok maar ik denk dat ze niet ziek is

      Opmerking


      • #4
        Ok, je zei dat ze er niet fris uit ziet, dus ik nam aan dat ze nog wat ziek was.. maar misschien heeft ze dan gewoon badwater nodig?

        Opmerking


        • #5
          kan maar dat geef ik altijd! maar er zit ook 1pluimpje nooit goed. ik weet niet of het er iets me temaken heeft

          Opmerking


          • #6
            Tja, wat vind jij 'er niet fris uitzien'?? Misschien kun je even een foto plaatsen, dan weten mensen hier misschien of ze er gezond uit ziet of wat het anders zou kunnen zijn.

            Opmerking


            • #7
              ok doe ik maar hoe kan ik eer een foto op zetten ??

              Opmerking


              • #8
                dit is een foto van mijn popje
                Bijgevoegde Bestanden

                Opmerking


                • #9
                  Hm, ik zie wat je bedoelt, ze zit niet supermooi in de veren. Maar ze ziet er inderdaad ook niet heel ziek uit ofzo..

                  Ik denk dat ze als ze weer gaat ruien, wel weer mooie veertjes krijgt.

                  Als ze niet ziek is, kan ze ook wel weer terug bij haar man.. maar wacht eerst nog maar even op wat de kenners hier zeggen

                  Opmerking


                  • #10
                    ok maar de veren zitten al 2weken niet goed en ze ruit niet ( en als ik ze terug samen zet mogen ze dan al terug kweken ??

                    Opmerking


                    • #11
                      hallo reacties plz

                      Opmerking


                      • #12
                        Met een vogel die niet in conditie is, om wat voor reden dan ook, kun je beter niet kweken. Als de vogel opknapt, geef haar minstens een paar weken de tijd om bij te komen. Beetje krachtvoer, wat vitaminerijke voeding en zo.

                        Succes.
                        Groet Ton,
                        www.allevogels.nl

                        Opmerking


                        • #13
                          ok bedankt maar ze mogen wel al bij elkaar ?? en kan ik het gewoon in de dieren winkel kopen ?

                          Opmerking


                          • #14
                            hallo ???!!!!!!!!!

                            Opmerking


                            • #15
                              Ik zou de vogel nu niet bij een ander zetten, wacht nou gewoon tot de vogel weer helemaal gezond en fit is. Als je ze wel bij een mannetje zet, gaat ze toch broeden en voor een verzwakte vogel is dat echt een aanslag.

                              Ook hier geldt, geduld is een schone zaak.
                              Groet Ton,
                              www.allevogels.nl

                              Opmerking

                              Working...
                              X