PDA

Bekijk Volledige Versie : Broedende Valkprkiet

Dj0w
15-05-2009, 10:48
Hallo! Mijn twee valkjes zij voor het eerst aan het broeden, mijn popje heeft zo'n anderhalve dag in het nestkastje gezeten zonder er uit te komen alleen even om te poepen, en gistere heeft ze een eitje gelegd, maar nu vraag ik mij af of mijn mannetje haar wel voert, of dat ze zelf eet? ik heb het nog niet gezien, hij is wel super lief voor haar en wast haar wel enzo, maar wat moet ik nu doen? morgen komt haar tweede ei'tje als het goed is.

ps: mijn mannetje is super tam maar mijn popje niet, en in het eerste ei'tje zit 1 deukje, schadelijk?

Groetjes Jody

Tori no Hime
15-05-2009, 11:02
Daar hoef je je geen zorgen over te maken hoor, ze zorgt wel dat ze genoeg eten binnen krijgt (als haar mannetje haar niet voert, gaat ze wel even uit het blok om wat te eten)

Heb je iets van houtkrullen ofzo in het blok liggen? Misschien dat de eitjes dan minder snel beschadigen?

Dj0w
15-05-2009, 22:47
ja ik heb gewoon een laagje zaagsel er in liggen. Ben ook verder niet geheel onbekend ermee, maar ze hebben het bij mij zelf thuis nog nooit gedaan. maar nu heeft ze al 2 dagen achter elkaar een ei gelegd, wat ook niet zo hoort denk ik, en de eieren zijn echt heeeeel raar. heb er foto's bij gedaan, en volgens mij hoort dit ook niet echt?

xxx