Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Allergie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Allergie

    Goedemiddag,

    Ik heb dinsdag een barraband parkiet gekocht. Een heel mooi leuk beestje alleen is er 1 probleem. Toen ik woensdag wakker werd had ik flinke koorts en voelde me redelijk grieperig. Nu heb ik gezocht naar de symptomen van een allergie en dat komt vrijwel overeen met wat ik heb. Alleen het rare is dat ik hiervoor ongeveer 7 jaar grasparkieten heb gehad en daar heb ik geen last van.


    Heb ik gewoon een griepje of verspreiden barraband parkieten andere stoffen?
    hij is ook ongeveer 5-6 keer zo groot als een grasparkiet misschien zou het daar aan kunnen liggen?

    Alvast bedankt,

    Nick

  • #2
    Misschien zou je eerst even bij je eigen huisarts langs kunnen gaan voor een allergietest of om te kijken of het echt geen griepje is.
    Groetjes en beterschap Elhidia.

    Opmerking


    • #3
      Het zou ook nog papegaaienziekte kunnen zijn.
      Maar ik wil je niet meteen ongerust maken: het weer is ineens een stuk koeler/natter geworden dus grote kans dat het gewoon een griepje is.
      Even naar de huisarts is misschien het beste. Beterschap!

      Opmerking


      • #4
        Heb net een afspraak gemaakt nog een uurtje wachten dan weet ik het

        Opmerking


        • #5
          Ok mooi

          Maar bij nader inzien denk ik toch niet dat het papegaaienziekte kan zijn, want die incubatietijd duurt waarschijnlijk wel langer dan 1 dagje

          Opmerking


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Tori no Hime
            Ok mooi

            Maar bij nader inzien denk ik toch niet dat het papegaaienziekte kan zijn, want die incubatietijd duurt waarschijnlijk wel langer dan 1 dagje

            Hoe lang duurt het voor je ziek wordt?
            Na besmetting duurt het tien dagen tot twee weken, voordat ziekteverschijnselen optreden.

            Dit zal het gelukkig dus niet zijn.

            Opmerking


            • #7
              hoe gaat het nu? en hoe is het gegaan bij de huisarts?

              Opmerking

              Working...
              X