Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Diamantduifjes 14e dag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Diamantduifjes 14e dag

    Hallo,

    Ik heb 2 diamantduifjes die voor de 14e dag zitten te broeden en nog steeds geen kleintjes hoe kan dit?
    Groetjes, Dylan

  • #2
    zijn de eitjes bevrucht zo ja wacht dan nog 2 dagen de mogelijkheid bestaat dat de duifjes pas echt zijn gaan broeden na het leggen van het tweede eitje

    Opmerking


    • #3
      zie ook google ruim 3000 hits over diamantduiven

      Opmerking


      • #4
        er zijn al twee eitje gelegd waar ze nu voor de 14 dag op zitten te broeden maar die zijn nog steeds niet uigekomen
        Groetjes, Dylan

        Opmerking


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Dylan
          er zijn al twee eitje gelegd waar ze nu voor de 14 dag op zitten te broeden maar die zijn nog steeds niet uigekomen
          Gewoon nog een paar dagen geduld hebben dus.

          Opmerking


          • #6
            Oke, Hartelijk bedankt voor je reactie
            Groetjes, Dylan

            Opmerking


            • #7
              Kijk of de eieren licht zijn of donker. Donkere eieren betekent meestal een jong en lichte eieren zijn leeg.

              Kan ook zijn dat het even duurt voordat je levende jongen krijgt. Mijn diamantduiven hebben een hele tijd aangeklooid met dode, onuitgekomen, uitgedroogde jongen en nu pas 2 jongen(verschillende nesten) grootgebracht

              Opmerking


              • #8
                Ik heb gekeken en de eieren zijn best wel donker denk dat het wel goed zal komen dus.

                heel erg bedankt voor je reactie
                Groetjes, Dylan

                Opmerking


                • #9
                  het is nu al de 15e dag dat mijn diamantduifjes aan het broeden zijn en de eitjes zijn nog steeds niet uitgekomen heeft iemand een idee wat het kan zijn en is het nog mogelijk om de eitjes te schouwen?
                  Groetjes, Dylan

                  Opmerking


                  • #10
                    reactie graag
                    Groetjes, Dylan

                    Opmerking

                    Working...
                    X