Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Putter x Goudvink ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Putter x Goudvink ?

    Onderwerp/stelling achterhaald
    my birds(twa's etc.): http://www.youtube.com/watch?v=C85HO15nawY

  • #2
    Beste Giovink

    ik heb nog nooit een hybride gezien waarbij de man een goudvink was. Mij is steeds verteld (wetenschappelijk bewijs heb ik niet) dat het niet mogelijk is om een goudvinkman in te zetten voor de hybridekweek. De reden zou zijn dat zijn voorspel wat langdradig is en zijn eventuele partner letterlijk gaan vliegen is eer hij overgaat tot de paring.

    Misschien is deze stelling ondertussen achterhaald?

    Opmerking


    • #3
      The proof of the pudding is in the eating

      Opmerking


      • #4
        je hebt gelijk barmsijscabaret, is volgens mij ook niet mogelijk, maar er zijn enkelingen die zeggen dat dit wel gelukt is, echter heb ik hier nooit een bewijs van gezien.

        serinus, klopt dit boek heb ik ook, een schat aan informatie

        de koppeling bestaat uit een major putterman die voldoet aan de standaardeisen en de goudvinkpop ook.

        gebruik geen "afdankertjes" voor de hybridekweek, want dan kweek je vrijwel nooit een top vogel. en de kweek putter x goudvink is al moeilijk genoeg.
        www.fretteren.eu

        Opmerking


        • #5
          medaar.

          Oorspronkelijk geplaatst door barmsijscabaret
          Beste Giovink

          ik heb nog nooit een hybride gezien waarbij de man een goudvink was. Mij is steeds verteld (wetenschappelijk bewijs heb ik niet) dat het niet mogelijk is om een goudvinkman in te zetten voor de hybridekweek. De reden zou zijn dat zijn voorspel wat langdradig is en zijn eventuele partner letterlijk gaan vliegen is eer hij overgaat tot de paring.

          Misschien is deze stelling ondertussen achterhaald?
          bloevinke die zegt allee manneken je mag ook ne keer. ik wacht ??hebben julie al da voorspel gezien???? is mooi ze en ???. 27 keer erover en den putter of barmsijs . hihi was were rapper. aja weer een nieuw kleur der bie. Maar den medaar lust kaas he ??? vraag maar aan driesmans ???

          Opmerking

          Working...
          X