Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Engelse woord voor term "kruiper(s)"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Engelse woord voor term "kruiper(s)"

    Hallo,

    Voor school moet ik een wetenschappelijk verslag schrijven over polyoma. Ik zit nog een de opstartfase maar ik ga ook aandacht besteden aan de relatie met 'kruipers'. Daarom wil ik graag de engelse term voor kruipers weten.

    M.v.g. Jeroen Hubert
    Met vriendelijke groet, Jeroen

    www.jeroenhubert.nl

  • #2
    vertaling

    kruipers vertaling.....
    crawlers, grovellers, cringers, creapers. Mischien even een zoekmachine op de computer gebruiken om de juiste vertaling te vinden voor het betreffende onderwerp. Groet Kees, Nieuw Zeeland.

    Opmerking


    • #3
      ... Other nestlings will fail to develop their primary and secondary wing feathers and/or their tail feathers. These birds have been referred to as runners or creepers and this form of the disease has been described as French moult. ...
      Bovenstaande stukje komt uit: http://www.heidihoefer.com/pages/bir...lyomavirus.pdf

      Succes met je verslag!

      Opmerking


      • #4
        Hey,

        Echt super bedankt, het lijkt erop dat ik (via dat artikel) heel wat interessante bronnen heb!

        Echt top,
        Jeroen
        Met vriendelijke groet, Jeroen

        www.jeroenhubert.nl

        Opmerking


        • #5
          Graag gedaan

          Het is niet zo'n recent artikel hoor, maar je kunt altijd nog even via Google Scholar zoeken (en dan kun je ook 'recente artikelen' aanklikken eventueel)

          Niet alle artikelen zijn zo vrij te verkrijgen, maar misschien via je school wel? (weet niet op wat voor school je zit, maar kan zijn dat ze lid zijn van bepaalde tijdschriften en als je dan via het school-netwerk inlogd, kun je toch gratis zo'n artikel downloaden)

          Opmerking


          • #6
            Met vriendelijke groet, Jeroen

            www.jeroenhubert.nl

            Opmerking

            Working...
            X