Mededeling

Collapse
No announcement yet.

te vroeg uit ei

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • te vroeg uit ei

    hallo heb bij een koppel 5 eieren nu is er na 15 dagen al een ei uitgekomen het leeft wel wel is ongeveer een cm lang hartje klopt wel bekje gaat los heeft dit kans op overleven of kan ik het beter weg doen

  • #2
    15 dagen kan een gewone broedtijd zijn. Wat zijn het voor vogels?

    Opmerking


    • #3

      Opmerking


      • #4
        Aankijken kan geen kwaad lijkt mij. Het gaat hier om een heel weinig ontwikkeld leven dus mocht het leven dan kan het schijnbaar ademen en dus gaat het vooralsnog goed. Ik zou niet weten waarom er nu een einde aan te maken? Straks was dit een ei dat onder het nestmateriaal lag en dus al wat ouder is geweest?

        Opmerking


        • #5
          Why are lace wigs so popular

          lace wig began as the best kept secret in hair styling innovation for celebrities. Now full lace wigsare available for the convenience and affordability of the every day diva. Lace wigs offer a semipermanentsolution to hair replacement. lace front wig is designed to look natural, as if you’re not wearing a wig at all. The lace is attached to the perimeter of the natural hairline, creating a natural looking hair line and a realistic looking scalp. You can manage human hair lace wigs just as your own human hair wig.

          Opmerking

          Working...
          X